וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה של מסי: מענק חתימה של 25 מיליון יורו, שכר שנתי של 63 מיליון ברוטו

המספרים נחשפים: הפרעוש ירוויח 35 מיליון יורו נטו לעונה ו-1.1 מיליון בשבוע. דונארומה: "אני מאושר, הוא השחקן הטוב בעולם"

מסיבת העיתונאים בה ליאונל מסי נפרד מברצלונה/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

נראה שהפעם זה סופי: ליאו מסי סיכם היום (שלישי) לשנתיים בפ.ס.ז', ונמצא בדרכו לשדה התעופה בברצלונה, לקראת ההמראה במטוס פרטי לפריז. מסי שצפוי לחתום לשנתיים עם אופציה לעונה נוספת, אמור להרוויח בפ.ס.ז' את סכומי העתק שברצלונה (וליתר דיוק, כמעט כל הקבוצות בעולם) לא היו מסוגלות לשלם לו.

לפי דיווחים, מסי יקבל מענק חתימה עצום בסך של 25 מיליון יורו. שכרו השנתי יעמוד על כ-35 מיליון יורו נטו מדי עונה. בהתחשב בחוקי המס בצרפת, עלותו הכוללת מבחינת פ.ס.ז' תעמוד על 63 מיליון יורו בשנה.

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער נבחרת איטליה. רויטרס
מחכה למסי. דונארומה/רויטרס

מי שכבר התייחס הבוקר להצטרפות המסתמנת של מסי הוא ג'יג'י דונארומה, שאמר בריאיון באיטליה: "נדע בקרוב אם זה רשמי או לא, אבל נראה שזה אכן קורה", אמר דונארומה בהתייחסו למעבר של מסי מברצלונה לפ.ס.ז'. "אני מאושר שליאו מגיע. הוא השחקן הטוב בעולם, כך שאני לא יכול שלא להתרגש ולשמוח. זה כבוד עצום לשחק איתו".

בנוסף, התייחס השוער למעבר מהסרייה A לצרפת: "אני מסתדר טוב מאוד בפריז, זכיתי כבר להכיר את שאר השחקנים. מדובר בחבורה נהדרת. הם קיבלו אותי בצורה נפלאה. סך הכול, עד כה העניינים מתקדמים בצורה נהדרת". בנוסף, התייחס גם דונארומה לזכייה ביורו האחרון יחד עם נבחרת איטליה: "התמונה שיש לי בראש מהטורניר היא כל הסגל עומד במעגל בסיום המשחק, יחד עם הצוות והמאמן. זה יהיה צרוב לי בזיכרון לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully