וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ מקווה לפגוש את מכבי חיפה בחצי הגמר: "רוצה להעיר את העיר"

בעלי הפועל חיפה הפתיע כשסיפר ב-103FM על רצונו לפגוש את היריבה העירונית בגביע הטוטו: "הדרבי הוא הדבר הכי חשוב שקורה בעיר, זה יעזור לנו לשחק נגדם". וגם: הארכת החוזה של חנן ממן ומעמדו של אלישע לוי

במשך מספר שבועות ניסו חנן ממן וראשי הפועל חיפה להגיע לסיכום על שדרוג תנאיו של הקשר והארכת חוזהו. בכרמל אף היו מי שחששו שהכוכב הגדול יעזוב, אלא שבתום סחבת שנמשכה כחודשיים, היום (שני) נודע כי הצדדים הגיעו להבנות ובקרוב מאוד צפוי הקשר לחתום רשמית על חוזה חדש.

הסעיף האחרון שעליו דנו ממן והבעלים יואב כץ עסק בשכרו של ממן בשנתו האחרונה בחוזה החדש והיום ב-103FM התייחס הבעלים לסיכום עם הקשר, בריאיון מביתו בארצות הברית: "אני מכיר אותו מעל 15 שנה והיחסים בינינו מצוינים - וכשהיחסים טובים, קורים דברים טובים".

הפועל חיפה מחפשת בימים אלה להתחזק בקשר אחורי זר ועל בניית הסגל אמר הבעלים: "כל הקבוצות עדיין בשלבי התהוות וכך גם אנחנו. למזלנו, שלושת המשחקים הראשונים היו די מוצלחים ואני מקווה שכך יהיה גם מחר נגד הפועל נוף הגליל. בינתיים זה נראה טוב, אבל נצטרך להמשיך לעבוד קשה כדי שזה ייראה טוב גם מחר וגם בסוף החודש".

אם הצלחה בגביע הטוטו והעפלה לחצי הגמר עלולה לייצר ציפיות לקראת הליגה: "יותר טוב לנצח משחק מאשר להפסיד. אני מאוד רוצה לפגוש את מכבי חיפה בדרבי (בחצי הגמר, אם הפועל חיפה תהיה מוליכת הבית הפחות טובה מבין שני הבתים) כדי להעיר את העיר פעם נוספת - הדרבי הוא הדבר הכי חשוב שקורה בעיר. לשחק נגד קבוצה חזקה כמו מכבי חיפה יעזור לנו לבנות את הקבוצה. אני זוכר שכשהיינו במחנה אימונים ושיחקנו נגד פאלרמו, ססואולו ואטאלנטה, אלו היו מחנות האימונים הכי טובים".

מעמדו של אלישע לוי: "לצערי, הכדורגל הישראלי, יותר ממדינות אחרות, מתנהל משבת לשבת. לאלישע לוי יש קרדיט מאוד גדול בהפועל חיפה, הוא היה מאמן נבחרת, הוא אדם נהדר ואני חושב שהוא יעשה דברים טובים בהפועל חיפה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully