וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חילי טרופר: "סיימנו לבנות תכנית של מתקנים לעשור הקרוב"

שר הספורט הגיע להתארח בפאנל של 103FM והתייחס בין השאר להישגי המשלחת הישראלית ("גאווה עצומה") וגם לגבי התכניות לעתיד הספורט הישראלי

עם סופה של אולימפיאדת טוקיו, שהייתה מוצלחת במיוחד בעבור הנבחרת האולימפית הישראלית, שר התרבות והספורט חילי טרופר הגיע להתארח ב-103FM והביע דעתו על ההישגים הרבים של ספורטאי ישראל. בהמשך, סיפר טרופר על תקציב המדינה שצפוי לסייע לבניית מתקני אימון חדשים לטובת הספורטאים האולימפיים.

טרופר התייחס להישגי המשלחת הישראלית: "קודם כל באמת תחושה של גאווה גדולה בנבחרת, וללא ספק זו המשלחת הכי מוצלחת אי פעם". בנוסף דיבר השר על בניית מתקנים לספורטאים: "אנחנו סיימנו לבנות תכנית של מתקנים לעשור הקרוב. מדובר בבריכות ואולמות, הקמנו כבר אצטדיוני כדורגל וסגרנו את הפער בתחום הזה, אבל אמורים להיבנות ארבעה אולמות (2 באזור המרכז, 1 בדרום ו-1 בצפון)".

השר המשיך: "אנחנו הגדרנו את התכנית האסטרטגית שלנו לפי ארבעה מרכיבים: "מתקנים, ספורטאי עלית (ספורטאים אולימפיים), צמצמנו עוד את הענפים המועדפים, כלומר התקדמות בענפים שאנחנו חזקים בהם או ענפי הליבה וחיזוק מעמד המאמנים. בתקציב הקרוב אמורות לעבור רפורמות של עשרות מיליוני שקלים כדי לעשות את השינויים המתבקשים. עוד דבר חשוב זה להגדיל את התקציבים שמועברים לספורטאים בגילאי ילדים ונוער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully