וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק גריליש הוצג רשמית במנצ'סטר סיטי: "לא מרגיש לחץ בגלל תג המחיר"

הקשר שהפך לשחקן היקר ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי התייחס לשאלות במסיבת עיתונאים: "הגעתי כדי לזכות בכמה תארים שאוכל"

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 3:0/ספורט1

לאחר שחתם על חוזהו והפך לשחקן היקר ביותר בתולדות הכדורגל האנגלי, הוצג הערב (שני) ג'ק גריליש באופן רשמי במנצ'סטר סיטי. הקשר בן ה-26 שנרכש ב-100 מיליון פאונד מאסטון וילה וחתם לשש שנים באלופת אנגליה התייחס למעבר במסיבת עיתונאים שנערכה לאחר שהוצג במדי הקבוצה לעיני הקהל הביתי של הסיטיזנס.

גריליש, שקיבל את הספרה 10, התייחס להצטרפות שלו למנצ'סטר סיטי: "זו הצעה שהרגשתי שאני לא יכול לסרב לה. לשחק בליגת האלופות לצד שחקנים כמו קווין דה בראונה, אותו אני מעריץ במשך שנים, ולשחק עבור המאמן הטוב בעולם - לא יכולתי להגיד לא". על השאיפות: "הגעתי לסיטי כדי לזכות בכמה תארים שאוכל, אחרי שסיימתי כסגן בכמה מקרים. יש לי חלומות גם בנוגע לנבחרת ולמונדיאל הקרוב".

על סכום ההעברה הגדול ששולם עליו: "האסימון עדיין לא נפל לי לגמרי. זה משמעותי מאוד עבורי שמנצ'סטר סיטי היו מוכנים לשלם עליי סכום כה גדול. זה ממלא אותי בביטחון. אני לא מרגיש שיש עליי לחץ בגלל תג המחיר, אני אפילו אוהב את זה. זה רק מראה עד כמה המאמן מעריך אותי. עכשיו אני רק מקווה שאוכל לגמול למועדון על האמון".

הקשר התייחס גם לעזיבת אסטון וילה, המועדון בו גדל: "זה הרגיש עבורי כאילו הגיע הזמן להמשיך הלאה. תמיד רציתי לשחק בליגת האלופות, ולא הצלחתי להשיג את זה בוילה. כולם ראו איך מסי עזב את ברצלונה - כך זה גם הרגיש גם עבורי. שוחחתי עם הצוות ועם השחקנים וירדו לי גם דמעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully