וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי מסי בברצלונה: אגוארו שייעדר עד נובמבר מחפש דרך לעזוב

בקטאלוניה טוענים: אגוארו הפצוע לא רוצה להישאר בלי מסי. הבלם ספג קריאות בוז וכתב: "לפעמים עדיף לשתוק". הפרשנים כבר מעלים תהיות: "אם עזיבת מסי תסלול את דרכו של אמבפה לריאל, אוהדי בארסה לא יסלחו ללאפורטה לעולם"

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 3:0/ספורט1

ברצלונה יודעת שייקח לשחקנים ולקהל זמן רב כדי להתאושש מהעזיבה של ליאו מסי. גם אחרי הניצחון המרשים 0:3 אמש (ראשון) על יובנטוס והזכייה בגביע ז'ואן גאמפר, הרוחות בקבוצה סערו. סמואל אומטיטי המושמץ, אחד השחקנים היחידים שלא פרסמו פוסט פרידה ממסי, קיבל שריקות בוז רמות מאוהדים, שליוו אותו בכל פעם שנגע בכדור.

הבלם הצרפתי נראה פגוע ומיד עם שריקת הסיום עשה את דרכו לחדר ההלבשה, כשהוא נמנע מלהשתתף בחגיגות של שאר השחקנים עם הקהל. לפי "לה סקסטה", "אומטיטי כועס מאוד על הקהל, ולא מבין למה כל האש מופנית כלפיו". בסטורי שהעלה זמן קצר אחרי המשחק כתב אומטיטי: "לפעמים עדיף לא לומר כלום, ולתת לשתיקה לעשות את העבודה".

גם הסיטואציה של סרחיו אגוארו לא ברורה. החלוץ הארגנטינאי הוותיק שהצטרף לקבוצה בתקווה לשתף פעולה עם מסי, חברו הטוב, נעדר מהמשחק וגם לא הגיע לאצטדיון. הסיבה הרשמית היא פציעה שספג באחד האימונים, וגם רונאלד קומאן הבטיח בסיום ש"אנחנו בונים עליו ומחכים להופעת הבכורה שלו", אבל בקטאלוניה משוכנעים שההיעדרות מצביעה על בעיה גדולה יותר מפציעה.

אחד הכתבים המסקרים את ברצלונה עבור RAC1 אמר ש"יש לי תחושה שיש פה סיפור עם אגוארו. ביום שישי האחרון, אחרי שהתברר שמסי לא ימשיך, הייתה פגישה בין נציגיו לבין ראשי המועדון. לא ברור אם תהיה לו דרך מילוט מברצלונה, גם אם הוא עוד לא נרשם לקבוצה. לתחושתי, אגוארו רוצה לעזוב בחינם. אם הוא לא יצליח, הוא עלול לביים כמה פציעות כדי לא לשחק". שעות לאחר מכן הוציאה הקבוצה הודעה רשמית וטענה: "אגוארו אכן פצוע והוא ייעדר ל-10 שבועות".

כתב "אונדה סרו" אלפרד מרטינס טוען שגם הנסיבות של הפרידה ממסי רחוקות מלהיות ברורות. לאפורטה מאשים את הליגה הספרדית שהכשילה את המהלך, אבל לפי מרטינס, "עם כל דקה שעוברת, יש תחושה שהנהלת ברצלונה לא עשתה הכל כדי שמסי יישאר. מסי מאוכזב מההנהלה". לדבריו של מרטינס, "אם העזיבה של מסי תסלול את הדרך של קיליאן אמבפה לריאל מדריד - תרחיש שנראה סביר בהחלט כרגע - אף אחד מאוהדי ברצלונה לא יסלח ללאפורטה לעולם, ואף אחד לא יבין את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully