וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לילה ראשון בלי מסי: צפו בברצלונה מביסה 0:3 את יובנטוס, בוז לאומטיטי ופיאניץ'

ערב סוער בקטאלוניה אחרי הפרידה מהכוכב: דפאי, ברייתוויט ופוץ' כבשו, האוהדים התנכלו לחלק מהשחקנים, קומאן ובוסקטס ניסו להרגיע

תקציר: ברצלונה - יובנטוס 3:0/ספורט1

לילה ראשון בלי ליאו מסי: שעות אחרי שגדול שחקני ברצלונה בכל הזמנים הודיע על עזיבתו את המועדון במסיבת עיתונאים נרגשת, גברה הקבוצה 0:3 על יובנטוס בגביע ז'ואן גאמפר. משחק ההכנה שאמור היה להתקיים על מי מנוחות הפך לערב סוער למדי מבחינת ברצלונה.

זה החל עם דברים שנשאו המאמן רונאלד קומאן והקפטן סרג'יו בוסקטס, שניסו לדבר לליבם של האוהדים. "למרות הפרידה ממסי, אנחנו נרגשים מאוד לקראת העונה שבפתח. אנחנו בטוחים שנסב הרבה אושר לאוהדים השנה. הצעירים המוכשרים שלנו הם שחקני העתיד של המועדון", אמר קומאן.

בוסקטס הוסיף ש"זו גאווה להיות קפטן ברצלונה. קיבלתי דוגמא מצוינת מקרלס פויול, צ'אבי וליאו מסי. אנחנו מודים לליאו שלקח את בארסה לגבהים חדשים. ליאו יישאר נצחי בברצלונה, ואנחנו מודים לו".

מאמן ברצלונה רונאלד קומאן נואם בפני האוהדים. רויטרס
ייקח זמן עד שהאוהדים יירגעו. קומאן נואם/רויטרס
ממפיס דפאי, ברצלונה. רויטרס
הנחמה? דפאי לוהט במשחקים הראשונים בקבוצה/רויטרס

גם במשחק עצמו האוהדים היו יכולים למצוא נחמה: הם אמנם לא זכו לראות את סרחיו אגוארו שהצטרף לקלמון לנגלה ברשימת הפצועים, אבל ממפיס דפאי המשיך להרשים במשחקיו הראשונים במדי הבלאוגרנה, כשכבש שער בזק אחרי מתפרצת יפה בדקה השלישית, והוסיף בישול נאה למרטין ברייתווייט בדקה ה-57. אקורד הסיום היה שייך לריקי פוץ' שקבע את תוצאת המשחק בדקה ה-92 וקבע תבוסה לגברת הזקנה, שקיבלה 45 דקות שקטות מכריסטיאנו רונאלדו והייתה רחוקה מלהרשים. אבל גם זה לא מנע מהאוהדים להתנכל לסמואל אומטיטי ומיראלם פיאניץ' המושמצים, שספגו קריאות בוז לאורך כל המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully