וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רון ציפר נבחר ל-MVP של הצ'אלנג'ר של נבחרת הנוער: "סטף קרי הישראלי"

הנבחרת חתמה את הופעותיה בטורניר הביתי בהפסד 81:75 לאסטוניה שלא מנע את המקום הראשון. הצלף שפרץ במפתיע סחט מחמאות ביבשת

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

נבחרת הנוער של ישראל סיימה הערב (ראשון) את טורניר הצ'אלנג'ר הביתי בהפסד 81:75 לאסטוניה, שלא מנע ממנה לסיים במקום הראשון. הנבחרת של אורן אהרוני סיימה את הטורניר במתכונת מצומצמת והחליף את אליפות אירופה, עם מאזן של ארבעה ניצחונות והפסד.

האסטונים עלו ליתרון כבר בפתיחה ולמרות מלחמה גדולה של ישראל לאורך כל המשחק, הצליחו לשמור על היתרון שלהם גם בדקות הסיום המותחות. להפסקה ירדו האסטונים ביתרון של 12 נקודות וראו את הנבחרת של אורן אהרוני חוזרת לעניינים ברבע שלישי מצוין אך למרות שהצליחה לצמק עד 3 נקודות, זה לא הספיק.

רון ציפר, נבחרת הנוער, עם המנהל המקצועי של נבחרות ישראל פיני גרשון. עודד קרני, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
צלף מדופלם. רון ציפר לצד פיני גרשון/אתר רשמי, עודד קרני, איגוד הכדורסל

מי שהצטיין גם הערב היה השוטינג גארד רון ציפר, התגלית של הטורניר. ציפר, שם לא מוכר גם לעכברי הענף עד לפני כמה ימים, סיים את הטורניר 25.2 נקודות בממוצע, כשהוא מציג ידית נפץ מחוץ לקשת ומסיים עם 27 שלשות מ-53 ניסיונות בטורניר (50.9%). ציפר שגדל במחלקת הנוער של אליצור אשקלון, אפילו לא שיחק בליגת העל לנוער ואמור לפתוח את העונה בקבוצת הבוגרים של המועדון בליגה הארצית, אולם ייתכן שכעת יקבל הצעות טובות יותר.

בין היתר, קיבל ציפר מחמאות מסקאוטים ועיתונאים באירופה. הסקאוט מייק גריבאנוב מאתר הדראפט The Stepien ציין ש"ציפר הוא הסיפור הגדול של הטורניר. הוא נראה כמו האח האובד של סטף קרי. בטוח שקבוצות גדולות באירופה יתעניינו בו". גם העיתונאי והסקאוט הרוסי אלכסנדר צ'רניך ראה את אותו דמיון וצייץ הערב: "תעשו טרייד כל בחירות הדראפט שלכם. תעשו טנקינג בשביל סטף קרי הישראלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully