וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון: שאבון לואיס חתם לעונה הקרובה

8.8.2021 / 21:04

הגארד (28, 1.95) ששיחק בעונה שעברה ב-VTB במדי קאלב/קארמו האסטונית יהיה שחקן הזר הראשון בעולה החדשה. המאמן ברק פלג: "חיפשנו שחקן מהסוג הזה". המנהל המקצועי יונתן אלון: "גארד סקורר שמגיע לטבעות ושומר מצוין"

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

הפועל גליל עליון החתימה זר ראשון לקראת העונה הקרובה כשצירפה את הגארד האמריקאי שאבון לואיס. שחקנה של קאלב האסטונית מהעונה שעברה הוא שחקן החיזוק השני שנוחת בכפר בלום אחרי שבסוף השבוע חתם במועדון נמרוד לוי והצעיר יובל לוי . בקבוצה ממשיכים מהעונה שעברה עומר טל, גבי צ'צ'אשוילי, אלון ספיר, אייזיאה אייזנדורף, חן גיא ויהל פלג.

"אני מאוד שמח על ההצטרפות של שאבון אלינו למשפחת הגליל שאבון שחקן ותיק ומנוסה שכבר שיחק והתנסה ברמות שונות באירופה ויעזור לנו מאוד", אמר המאמן ברק פלג על החתמתו של לואיס: "חיפשנו שחקן מהסוג הזה עם סייז שיכול לשחק בכמה עמדות. הוספנו עוד חתיכה לפאזל שאנחנו בונים, ואני שמח על זה מאוד". המנהל המקצועי של המועדון יונתן אלון הוסיף: "אנחנו שמחים לצרף את שאבון לואיס לקבוצה. שאבון הוא גארד סקורר שמגיע לטבעות ושומר מצויין הוא מגשים את החזון של גליל עליון לוחמת ואטרקטיבית שאנחנו רוצים לראות השנה".

שאבון לואיס, הפועל גליל עליון. באדיבות הפועל גליל עליון, אתר רשמי
הזר הראשון של הקבוצה. שאבון לואיס/אתר רשמי, באדיבות הפועל גליל עליון

לואיס (28, 1.95) הוא בוגר אוניברסיטת מאריסט הצנועה שם הוא היה לאחד מכוכבי קונפרנס MAAC. את הקריירה המקצוענית שלו במדי יובנטוס הליטאית, בה שיחק ביורופקאפ. אחרי ניסיון שני להתקבל ל-NBA דרך ליגת הקיץ חתם בסלופסק הפולנית ורשם 14.1 נקודות למשחק, לפני שפרץ במדי לובלין שם רשם 20.1 נקודות למשחק.

הצלחה שלו בפולין הובילה אותו לחוזה ב-VTB כשקאלב/קארמו האסטונית צירפה אותו. בעונה הראשונה שלו בקבוצה הוביל את ה-VTB בחטיפות עם 2.1 למשחק אליהן הוסיף 16.2 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-5.1 אסיסטים למשחק. בעונת 2019/20 חתם בניז'ני נובגורוד, שיחק בליגת האלופות של פיב"א, אך עבר במהלך העונה לינייסי. בקיץ שעבר חזר לאסטוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully