וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי עם תואר ראשון מחוץ לישראל, באיינדהובן עוקצים את אייאקס

הישראלי בישל במהלך ה-0:4 המדהים על אייאקס בגמר הסופרקאפ וחגג עם חבריו. ואן חינקל: "אולי באייאקס היו צריכים להתכונן מוקדם יותר לעונה"

תקציר: אייאקס - פ.ס.וו איינדהובן 4:0/ספורט1

לאחר 9 עונות מעבר לים, סוף סוף ערן זהבי זכה אמש (שבת) בתואר הראשון לו מחוץ לישראל. הישראלי וחבריו לפ.ס.וו איינדהובן חגגו על חשבונה של האלופה ומחזיקת הגביע אייאקס והביסו אותה 0:4 באצטדיונה הביתי בדרך לזכייה בסופרקאפ ההולנדי. נוני מדואקה כיכב במחצית הראשונה עם צמד (3 ו-19) כאשר זהבי בישל לאנגלי את השער השני.

במחצית השנייה השיגה פ.ס.וו עוד שני שערים מול עשרת שחקניה של היריבה (טגליאפיקו הורחק בדקה ה-40) ושיאנית הזכיות במפעל רשמה את ההנפה ה-12, ואותתה לדאבליסטית שלא יהיו לה חיים קלים במסגרת המקומית.

שחקני פ.ס.וו איינדהובן חוגגים, ערן זהבי משמאל. Soccrates Images, GettyImages
סוף סוף תואר מחוץ לישראל. זהבי/GettyImages, Soccrates Images

"התחלנו את המשחק טוב מאוד עם שער יפה של נוני", אמר קפטן איינדהובן מרקו ואן חינקל. "לאחר מכן השער שלהם נפסל, וזה נתן לנו עוד דחיפה. ברגע שמדואקה הבקיע את השני, הרגשנו שזה שלנו".

הקפטן של הזוכה הטרייה לא התרשם מטענות אייאקס על כך שההכנס של פ.ס.וו הייתה אופטימלית יותר: "אם הם מרגישים כך אז כנראה שהם היו צריכים להתחיל להתכונן לעונה מוקדם יותר. נכון, הם לא השתתפו במשחקים רשמיים, אבל אני לא חושב שזה שינה שום דבר מבחינתם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully