וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארווין קומאן: "אנחנו לא מבקיעים, אולי אני צריך להיכנס לשחק"

מאמן בית"ר ירושלים היה מרוצה מהיכולת שהפגינו שחקניו מול הפועל תל אביב: "זה היה המשחק הכי טוב שלנו העונה בפער". עידן ורד על המפגש מול האקסית: "אני משחק איפה שרוצים אותי"

תקציר: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים 0:0/ספורט1

הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפגשו הערב (שבת) למפגש מסקרן בגביע הטוטו, אך אכזבו ונפרדו ב-0:0 בלבד. לא מעט ציפיות נרשמו סביב האדומים, שעברו השבוע בבקרת התקציבים והציגו לראשונה את שחקני הרכש שהגיעו הקיץ, כולל עידן ורד שהגיע מהיריבה המרה מירושלים, עמה נפגשה קבוצתו החדשה. מבחינת האורחת, היא קיוותה להשיג שער בכורה אך החמיצה שוב ושוב והיא כבר סופרת שלושה משחקים רשמיים ללא שער זכות.

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
מרוצה מהיכולת שהציגו שחקניו. קומאן/דני מרון

ארווין קומאן מאמן בית"ר נשמע די מרוצה ואמר בסיום: "הייתה רמה גבוהה, קהל נהדר. אני אוהב לשחק באווירה כזו. היה מאמץ קבוצתי נהדר. זה היה ביי פאר המשחק הכי טוב שלנו העונה. אנחנו חייבים לכבוש, את זה אנחנו יודעים".

על בצורת הכיבושים הוא ענה בהומור: "אולי אני צריך לשחק. אין לנו חלוצים, רק קיצוניים. היה קצת יותר לחץ, אבל אני מרוצה מההופעה. נכון לעכשיו עם הסגל הזה, השחקנים עשו עבודה פנטסטית. המצבים הטובים היו שלנו".

עוד בוואלה! ספורט

גביע הטוטו: הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים נפרדו ב-0:0

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
לא נכנס להצהרות. קלינגר/דני מרון

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב אמר: "בית"ר באו מאוד מאורגנים הגנתית עם חמישה בהגנה. זה יצר לנו קושי מבחינה התקפית, אבל בכל זאת היו לנו את המצבים שלנו. זה משחק רשמי ראשון של השחקנים האלו העונה, אבל זה יילך וישתפר".

על הציפיות מהקבוצה החדשה: "אנחנו לא מחפשים להוריד ציפיות ולא להרים ציפיות. יש אווירה טובה בין השחקנים, אבל זו רק ההתחלה ונצטרך להתחבר".

עידן ורד על המפגש הראשון מול האקסית: "בסדר גמור, מתרגלים. איפה שרוצים אותי אני משחק. בית"ר היא נחלת העבר, מעריכים אותי פה. אתן את הכול וזהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully