וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: הולאנד כבש שלושער בניצחון דורטמונד, גם לייפציג טיילה

הנורבגי שנח בזמן היורו חזר רעב והוביל את קבוצתו ל-0:3 קל על ויסבאדן בגביע. סובוסלאי חזר וכבש ב-0:4 של לייפציג על סנדהאוזן. שטוטגרט מחצה 0:6, שישייה גם לבילפלד

תקציר: סנדהאוזן - ר.ב. לייפציג 4:0/ספורט1

הכדורגל הגרמני שב מפגרת הקיץ בשבועות האחרונים עם כל הליגות, מלבד זו הבכירה. היום (שבת) החלו את העונה באופן רשמי גם קבוצות הבונדסליגה, שנכנסו להתמודדות במסגרת שלב 32 האחרונות בגביע הגרמני.

הקבוצה הכי מסקרנת ששיחקה הייתה בורוסיה דורטמונד, שטיילה עם 0:3 על ויסבאדן החלשה. ארלינג הולאנד קיבל מנוחה ארוכה יותר מהרבה כוכבים אחרים משום שנורבגיה לא שיחקה ביורו והוא הגיע רעב למשחק הזה. הסקורר האימתני כבש שלושער (26, 31 ו-51), אחד מהם בפנדל אותו הוא בעצמו סחט. דונייל מאלן שחקן הרכש מפ.ס.וו נכנס כמחליף במחצית השנייה.

ארלינג הולאנד בורוסיה דורטמונד. רויטרס
חזר רעב. ארלינג הולאנד/רויטרס

ר.ב. לייפציג לא התקשתה מול סנדהאוזן מליגת המשנה והביסה אותה 0:4 בחוץ, כאשר דומיניק סובוסלאי שב מפציעה ממושכת וכבש.

שטוטגרט מחצה בחוץ 0:6 את בי.אף.סי דינמו ועלתה שלב. באייר לברקוזן תהיה גם היא בשלב הבא לאחר 0:3 בחוץ על לוקומוטיב לייפציג. ארמיניה בילפלד הפציצה שישייה גם היא ועלתה שלב לאחר 3:6 בחוץ על ביירות'.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שחקני ר.ב. לייפציג חוגגים עם דומיניק סובוסלאי (משמאל). Jörg Halisch, GettyImages
כך חוזרים מפציעה. סובוסלאי חוגג עם חבריו/GettyImages, Jörg Halisch

סנדהאוזן - ר.ב. לייפציג 4:0

הקבוצה של ג'סי מארש פותחת עונה בצורה חלקה ולא הסתבכה מול הקבוצה מליגת המשנה. מעבר לניצחון הקליל ולעלייה, בלייפציג יכולים להיות מרוצים בעיקר מהחזרה לכושר של החלוץ דומיניק סובוסלאי. החלוץ ההונגרי שהיה מושבת מפעילות למספר חודשים בשל פציעה, עלה כמחליף בדקה ה-78 ושלוש דקות לאחר מכן כבש שער בהופעת הקאמבק וחתם את התוצאה הסופית. לפניו כבשו ווילי אורבן (19), אמאדו היידרה (45) וכריסטופר אנקונקו (60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully