וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי רכשה את רומלו לוקאקו מאינטר תמורת 115 מיליון יורו: "מאושר לחזור"

עודכן לאחרונה: 12.8.2021 / 20:22

הבלוז השלימו את הרכישה היקרה בתולדותיהם והחזירו את החלוץ הבלגי בן ה-28, שאמר: "חוזר עם הרבה ניסיון והרבה יותר בוגר"

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי/מתוך טוויטר

צ'לסי הודיעה היום (חמישי) על רכישתו של רומלו לוקאקו מאינטר תמורת שיא העברות חדש מבחינת הבלוז שעומד על 115 מיליון יורו. אלופת אירופה החזירה אליה את החלוץ הבלגי אחרי שעזב אותה ב-2014 בעקבות עונות השאלה בווסט ברומיץ' ואברטון. בנוסף לוקאקו חוזר לפרמיירליג אחרי שתי עונות באינטר, שכללו זכייה באליפות בעונה החולפת. אל הנראזורי הוא הגיע ממנצ'סטר יונייטד.

רומלו לוקאקו הפך לשחקן ששולם עליו סכום ההעברות היקר ביותר אי פעם עם 327 מיליון יורו. הוא עבר את ניימאר, עליו שולמו 310.2 מיליון יורו. כריסטיאנו רונאלדו שלישי עם 230 מיליון יורו.

רומלו לוקאקו שחקן צ'לסי. אתר רשמי צ'לסי, אתר רשמי
כבש 64 שערים ב-98 הופעות במדי בלגיה. לוקאקו/אתר רשמי, אתר רשמי צ'לסי

לוקאקו, שחתם לחמש שנים, אמר: "אני מאושר ומרגיש מבורך לחזור למועדון הנהדר הזה. עברתי מסע ארוך. הגעתי הנה כילד עם הרבה מה ללמוד ועכשיו אני חוזר עם הרבה ניסיון והרבה יותר בוגר. מערכת היחסים עם המועדון כל כך חשובה לי. אהדתי את צ'לסי כילד ועכשיו לחזור ולנסות לעזור לקבוצה לזכות בתארים זו הרגשה מדהימה. השאיפות של המועדון מתאימות לי מאוד בגיל 28 ואחרי שזכיתי באליפות באיטליה. אני חושב שההזדמנות הזו מגיעה בזמן הנכון ואני מקווה שנוכל להצליח ביחד. מאז שעזבתי את צ'לסי עברתי מסע ארוך עם עליות וירידות, אבל הניסיון הזה הפך אותי לחזק יותר והאתגר הוא לנסות לעזור לקבוצה לזכות בתארים. אני לא יכול לחכות להתחיל ולעזור לקבוצה".

לוקאקו בן ה-28 זכה בשתי אליפויות בלבד במהלך הקריירה: הראשונה עם אנדרלכט אי שם ב-2009/10 והשנייה עם אינטר בעונה החולפת. בנוסף, הוא הגיע עם הנראזורי לגמר הליגה האירופית ב-2019/20. בנוסף, לוקאקו הוא שיאן הכיבושים בנבחרת בלגיה והפך לכזה כבר ב-2017 אחרי שכבש את שערו ה-31 במדי השדים האדומים. יש לו בסך הכול מאזן נהדר של 64 שערים ב-98 הופעות בינלאומיות.

בעונה האחרונה לוקאקו כבש 24 שערים בסרייה A ועזר לאינטר, כאמור, לזכות באליפות. עונה לפני כן הוא כבש 23 שערים בליגה. בעונה האחרונה שלו בפרמיירליג עם מנצ'סטר יונייטד הוא מצא את הרשת 12 פעמים בלבד ועונה לפני כן 16 פעמים. עונת השיא שלו בקריירה מבחינת כיבושים הייתה ב-2016/17, אז כבש לא פחות מ-25 שערים פרמיירליג במדי אברטון. בסך הכול יש לו 193 שערים ב-397 משחקים בקבוצות במהלך הקריירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully