וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הטוטו: הפועל חיפה גברה על קרית שמונה, ניצחון דרמטי לסכנין

ממן בישל לתורג'מן במהלך ה-0:1 (14) והאדומים קרובים להבטחת העלייה. מורה כבש ראשון לסכנין (43), מרקוב השווה בבכורה (50), אך שאמי נגח את שער הניצחון (90+1)

תקציר: הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 0:1/ספורט1

המחזור השלישי בבית א' של גביע הטוטו נערך הערב (שבת) והפעם הקבוצה שמקבלת מנוחה היא העולה החדשה הפועל נוף הגליל. מוליכת הבית הפועל חיפה השיגה ניצחון 0:1 על עירוני קרית שמונה והתקרבה להבטחת המקום בחצי הגמר, ואילו המדורגת שנייה בני סכנין השיגה 1:2 דרמטי על הפועל חדרה במשחק חוץ שנערך באצטדיון בנתניה.

שחקן הפועל חיפה ניסו קפילוטו. מאור אלקסלסי
הפועל חיפה בעמדת זינוק טובה לחצי הגמר. קפילוטו/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה - עירוני קרית שמונה 0:1

הפועל חיפה עשתה הערב (שבת) צעד משמעותי לעבר הבטחת המקום בחצי גמר גביע הטוטו, כאשר גברה 0:1 בביתה על עירוני קרית שמונה. הקבוצה של אלישע לוי פתחה טוב יותר והגיעה למספר מצבים מסוכנים כבר בפתיחה. בדקה ה-14 מצא חנן ממן בכדור רוחב מאגף ימין את אלון תורג'מן, שלא התבלבל השתחרר מהשמירה ודחק מקרוב את הראשון של המארחת.

עירוני קרית שמונה ניסתה לחזור למשחק, ובמחצית השנייה אכן החזיקה יותר בכדור, אך מיעטה ליצור מצבים מסוכנים ליד השער של זיגוס ברטקוס. למרות ההפסד הקבוצה של עמיר נוסבאום עדיין לא איבדה סיכוי לעלות לחצי הגמר, ותחפש את ניצחון הבכורה שלה במחזור הבא של גביע הטוטו.

הרכב הפועל חיפה: אוהד לויטה, דור מלול, לואי טהא, ניסו קפילוטו, דודי טויטו, גל אראל ד'בייר בושנאק, 85), לירן סרדל, סער פדידה, חנן ממן, איתי בוגנים (גיא משפתי, 85), אלון תורג'מן (דודו אלטרוביץ', 46).

הרכב עירוני קרית שמונה: זיגוס ברטקוס, עלא ג'אפר, עאיד חבשי, סטפן אקה, ניר דרורי (יובל לוין, , ידין לוגסי, אדריאן רוצ'ט, שלו דסטה, רועי קהת, מוחמד שכר, מורגן פרייר (רון פרץ, 68).

שחקן הפועל חיפה אלון תורג'מן עם לירן סרדל. מאור אלקסלסי
כבש שער לאחר מהלך קבוצתי נאה. תורג'מן חוגג עם סרדל/מאור אלקסלסי

מהלך המשחק

  • דקה 2: התקפה מוקדמת מסוכנת של הפועל חיפה הסתיימה בבעיטה לא מספיק חזקה של איתי בוגנים.
  • דקה 14: גול! הפועל חיפה עולה ל-0:1: חנן ממן מצא ברחבה את אלון תורג'מן, שהתנער מהשמירה וכבש מקרוב את הראשון של המארחת.
  • דקה 31: כדור רוחב שהוכנס לרחבת האורחת מצא את לירן סרדל חופשי, אך הבעיטה שלו הלכה גבוה מעל המסגרת.
  • דקה 35: אלון תורג'מן במבצע נהדר בתוך רחבת האורחת, סידר לעצמו מצב בעיטה אך סחט הצלה נהדרת מברטקוס.
שחקן בני סכנין ארי מורה. לילך וייס רוזנברג
כבש בתום התקפה נאה. מורה/לילך וייס רוזנברג

הפועל חדרה - בני סכנין 2:1

המארחת שקיבלה מנוחה במחזור אמצע השבוע שבה לשחק וקיוותה להשיג ניצחון בכורה בגביע הטוטו, אך חטפה שער מתסכל בתוספת הזמן והתרחקה משמעותית מהסיכויים לעלות לחצי הגמר. הקבוצה של שרון מימר עלתה ראשונה ליתרון לאחר שבירם כיאל מצא במסירה מדויקת את ארי מורה הברזילאי, שלא התבלבל וגלגל את שער הבכורה שלו בסכנין (43). חמש דקות בתוך המחצית השנייה עלה הזר החדש איבאילו מרקוב לכדור קרן ונגח את שער הבכורה שלו בחדרה.

שתי הקבוצות ניסו להשיג את שער הניצחון במהלך המחצית השנייה, ערכו מספר חילופים, אך התקשו להגיע למצבים מסוכנים. בדקה ה-91 עלה איהאב שאמי נהדר לכדור קרן ונגח כדור בו רובי לבקוביץ' יכול היה רק לגעת, אך לא למנוע ממנו להיכנס. 1:2 בסיום לסכנין, ומסתמן שהיא והפועל חיפה ייאבקו על המקום הראשון בבית.

הרכב הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', דיא לבאבידי, עידו לוי, ג'ונתן סיסה, איבאילו מרקוב, תמיר גלזר, מנשה זלקה, אביאל בן חמו, עומר פדידה, גוסטבו מרמנטיני, מוחמד גדיר.

הרכב בני סכנין: גד עמוס, ניקולה צ'ירקוביץ', מארון גנטוס, חגי גולדברג, יזן נסאר, מרואן קבהא, איהאב גנאים, בירם כיאל, מופלאח שלאעטה, ארי מורה, פדיל זבידאת.

צפו בניצחון סכנין על חדרה

תקציר: הפועל חדרה - בני סכנין 2:1/ספורט1
שחקן הפועל חדרה איבאילו מרקוב. לילך וייס רוזנברג
שער בכורה בהופעת בכורה. מרקוב/לילך וייס רוזנברג

מהלך המשחק

  • דקה 15: מוחמד גדיר מצא את עצמו במצב נהדר אך מצא את הקורה של גד עמוס, והתוצאה נותרה מאופסת.
  • דקה 25: מופלאח שלאעטה פרץ באגף שמאל והעביר כדור רוחב מסוכן, שנעצר ברגע האחרון לפני שמצא רגל מסיימת.
  • דקה 27: מוחמד גדיר השתלט היטב על כדור עומק בצד שמאל של רחבת סכנין ומצא בצורה טובה את גוסטבו מרמנטיני, שבעט לקורה והחוצה.
  • דקה 41: בירם כיאל בעט כדור חזק שנהדף בצורה טובה על ידי לבקוביץ'. מורה הברזילאי השתלט על הריבאונד וסחט הדיפה נוספת משוער חדרה.
  • דקה 43: גול! בני סכנין עולה ל-0:1: בירם כיאל מצא את ברחבה את ארי מורה, והברזילאי החדש של סכנין גלגל בקלילות את הראשון של האורחת.
  • דקה 50: גול! חדרה משווה ל-1:1: הזר החדש איבאילו מרקוב עלה היטב לכדור קרן ונגח את שער השוויון של המארחת.
  • דקה 81: גוסטבו מרמנטיני חלף על פני שני שחקני הגנה של סכנין ובעט מתוך הרחבה כדור שנהדף על ידי גד עמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully