וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוקיו 2020: אוסטרליה הביסה את סלובניה וזכתה במדליית ארד היסטורית

עודכן לאחרונה: 7.8.2021 / 16:08

פאטי מילס התפוצץ עם 42 נקודות ו-9 אסיסטים. וסחף את הבומרס ל-93:107 סוחף במשחק על המקום השלישי. לוקה דונצ'יץ' (22) נותר מאוכזב ללא מדליה

פאטי מילס נבחרת אוסטרליה. GettyImages
התפוצץ על לוקה דונצ'יץ' וסלובניה. פאטי מילס/GettyImages

אחרי שארצות הברית זכתה כצפוי הבוקר (שבת) במדליית הזהב האולימפית עם ניצחון בגמר על צרפת, מאוחר יותר נקבעה הזוכה במדליה השלישית: נבחרת אוסטרליה הביסה את סלובניה 93:107 והותירה את לוקה דונצ'יץ' מאוכזב ללא התואר האולימפי שהוא כל כך חשק בו.

לוקה דונצ'יץ' נבחרת סלובניה. רויטרס
נותר מאוכזב. לוקה דונצ'יץ'/רויטרס

אבל עם כל הכבוד לדונצ'יץ', המשחק הזה והמדליה הזו רשומה על שמו של פאטי מילס. הגארד הנהדר של האוסטרלים היה פשוט בלתי ניתן לעצירה ושימו לב למספרים שלו: מילס, שישחק בעונה הבאה עם דוראנט והארדן בברוקלין, סיים את המשחק הזה עם 42 נקודות (15 מ-31 מהשדה), 9 אסיסטים ו-2 איבודים בלבד. ג'ו אינגלס מיודענו סייע לו עם ארבע שלשות ו-16 נקודות וג'וק לנדל הוסיף 14 לבומרס, שחגגו זכייה ראשונה אי פעם במדליה אולימפית.

המשחק היה צמוד ברבע הראשון, אבל האוסטרלים התפוצצו עם 33 נקודות ברבע השני ונתנו לסלובנים לרדוף אחריהם, ללא הצלחה, עד הסוף. לוקה, שמיעט לזרוק בחצי הגמר מול הצרפתים, לקח הפעם 20 זריקות אבל קלע רק 7 מהן וסיים עם 22 נקודות, 8 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. קלמן פרפליץ', האיש שנחסם ברגע האחרון על ידי באטום בחצי הגמר, הוסיף 18 נקודות אך שוב נותר מאוכזב בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully