וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדליית זהב לצרפת בכדוריד וגם בכדורעף, זהב ליפן בבייסבול

הטריקולור סיימו את האולימפיאדה בסטייל עם ניצחונות דרמטיים בגמר על רוסיה ודנמרק. המארחת הכניעה את ארה"ב בגמר בבייסבול. ארד לטום דיילי בקפיצה למים מ-10 מטרים

מתן רודיטי במסע"ת אחרי שסיים רביעי בשחייה ל-10 ק"מ בטוקיו/עריכת וידאו: ירדנה עבודי פוקס

17:45: צרפת השלימה דאבל מוזהב בכדורעף

קצת אחרי שנבחרת הכדוריד שלה זכתה בזהב עם ניצחון קשה על הדנים, צרפת חגגה הישג מדהים עם זהב גם בכדורעף. הטריקולור פגשו את הרוסים החזקים בגמר וניצחו 2:3 בתום מותחן שנמשך מעל לשעתיים. הצרפתים ניצחו 23:25 ו-17:25 את שתי המערכות הראשונות, אבל הרוסים חזרו וניצחו 21:25 את שתי המערכות הבאות. במערכה המכרעת הצרפתים ניצחו 12:15 וחגגו מדליית זהב תשיעית לארצם מתוך 32 בסך הכול.

נבחרת צרפת כדורעף. רויטרס
זהב גם בכדורעף. שחקני נבחרת צרפת חוגגים/רויטרס

16:35: נבחרת צרפת זכתה במדליית הזהב בכדוריד

טורניר הכדוריד הסתיים עם משחק גדול ודרמה ענקית: הצרפתים ניצחו בגמר את הדנים החזקים 23:25 וזכו בפעם השלישית בתולדותיהם בזהב האולימפי. צרפת הובילה בבטחה והיתרון במחצית השנייה הגיע בשיאו ל-16:21 משער של ניקולה קרבאטיץ'. אלא שמיקל האנסן כוכב הדנים הוביל ריצת 1:5 וצימק את הפער ל-23:22 בלבד. מורטן אולסן קבע 24:23 כשנותרה דקה וחצי לסיום המותחן. קרבאטיץ' איבד כדור והדנים קיבלו הזדמנות להשוות, אבל איבדו בעצמם ולודביק פברגאס כבש מול הרשת החשופה כדי להבטיח לצרפתים ניצחון ונקמה על ההפסד לדנים בגמר הקודם בריו.

שחקני נבחרת צרפת בכדוריד חוגגים. רויטרס
יש להם זהב בכדוריד. שחקני צרפת חוגגים/רויטרס

16:00: יפן זכתה במדליית זהב בבייסבול

יפן המארחת פגשה כצפוי בגמר טורניר הבייסבול את ארצות הברית וניצחה אותה 0:2 ביוקוהומה. היפנים גרפו מדליית זהב ראשונה אי פעם בבייסבול והם עושים זאת בצורה מרשימה עם שני ניצחונות על האמריקאים, עליהם הם גברו 6:7 בדרך לגמר. האמריקאים, שפתחו את הטורניר האולימפי עם ניצחון קליל על ישראל, מסיימים אותו מאוכזבים.

נבחרת יפן בייסבול. רויטרס
עוד מדליית זהב לאוסף. היפנים חוגגים/רויטרס

15:15 - נולדנו לרוץ

ג'סיקה ספרינגסטין האמריקאית, בתו של אגדת הרוק ברוס ספרינגסטין, הצליחה לזכות במדליית כסף בתחרות הקבוצתית ברכיבת סוסים יחד עם נבחרת ארצות הברית. שלוש הרוכבות האמריקאיות קבעו זמן של 124.20 שניות והגיעו במקום השני אחרי שבדיה, שלקחה את הזהב.

ג'סיקה ספרינגסטין רוכבת סוסים אמריקאית ובתו של הזמר ברוס ספרינגסטין. רויטרס
ג'סיקה ספרינגסטין רוכבת סוסים אמריקאית ובתו של הזמר ברוס ספרינגסטין/רויטרס

15:08: הבריטים משלימים דאבל בקרב חמש

אחרי הסערה של אתמול בקרב חמש אצל הנשים, היום אצל הגברים הצליח ג'וזף צ'ונג הבריטי לזכות בזהב ולהשלים דאבל עבור הבריטים עם 1482 נקודות, אחמד אלגדני המצרי זכה בכסף עם 1477 ווונגטאיי ז'ון הדרום קוריאני זכה בארד עם 1470.

seperator

10:40: ארד לטום דיילי, הסינים התחלקו בזהב ובכסף

האולימפיאדה הנפלאה של טום דיילי נחתמה עם עוד הישג: זכייה במדליית ארד בקפיצות למים מ-10 מטר. ילד הפלא לשעבר שזכה בזהב בתחרות הזוגות, סיים במקום השלישי בגמר עם ניקוד כולל של 548.25, מתחת לקאו יואן (שזכה בזהב) וליאנג ג'יאן (זכה בכסף) הסינים.

הקופץ למים הבריטי טום דיילי. רויטרס
אולימפיאדה מרשימה. טום דיילי/רויטרס

10:15: הרפובליקה הדומיניקנית זכתה במדליית הארד בבייסבול

הרפובליקה הדומיניקנית, שניצחה את ישראל בקושי רב פעמיים בשלבים המוקדמים של טורניר הבייסבול, זכתה במדליית הארד אחרי ניצחון 6:10 על דרום קוריאה. זו המדליה הראשונה אי פעם שלה בטורניר הבייסבול באולימפיאדה. בהמשך ייערך הגמר בין יפן לארצות הברית.

נבחרת הבייסבול של הרפובליקה הדומיניקנית חוגגת. רויטרס
מדליה היסטורית. הרפובליקה הדומיניקנית/רויטרס

7:03: טום דיילי חוזר לעניינים

כשהוא בן 14 בלבד, טום דיילי הפך לאחד השמות החמים בבריטניה. ילד הפלא הבריטי, שהדהים את העולם כשזכה באליפות אירופה לבוגרים בקפיצות למים, סומן כהבטחה גדולה, אך מהר מאוד הוא גילה שמדובר בעולם קשוח למדי. הוא התקשה להישאר בטופ, זכה "רק" בארד בלונדון ובריו, ונראה שכיום, בגיל 27, הוא סוף כל סוף עומד בציפיות, אחרי שזכה במדליית זהב יחד עם שותפו מאט לי. האם הוא יזכה במדליה גם בתחרות האישית? הבריטי משתתף בתחרות הקפיצות ל-10 מטרים, ונראה בדרך הבטוחה למדליה נוספת.

עוד בוואלה!

רגע לפני הארד: לונה צ'מטאי סלפטר נשרה מקרב המדליה בטוקיו

לכתבה המלאה

5:51: מגיש רוסי התבטא נגד הקהילה הגאה: "סוטים, נגעל מהם"

עדיין עם דילייני. ערוץ טלוויזיה רוסי מואשם בגזענות כלפי הקהילה הגאה, אחרי שאחד המגישים באחת התוכניות בערוץ, התבטא נגד הומואים וטרנסג'נדרים, ביניהם גם דילייני ומניפת המשקולות הטרנסג'נדרית מניו זילנד: "הם סוטים, אני נגעל מהם. אני לא חושב שיש לטרנסג'נדרים מקום ברוסיה מכיוון שהם אוהבים גברים, בזמן שהגברים ברוסיה בכלל אוהבים נשים".

5:03: מדליית זהב שלישית ברציפות להונגריה בקיאקים

הדומיננטיות של הונגריה בקיאקים 4X500 מטר נמשכת, אחרי שהנבחרת ההונגרית סיימה ראשונה עם 1:35.463 וזכתה במדליית זהב בפעם השלישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully