וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבת במגן הקהילה: מנצ'סטר סיטי בהרכב חסר מול לסטר

עודכן לאחרונה: 6.8.2021 / 19:30

האלופה, ללא מרבית השחקנים הבינלאומיים שלה, תנסה לזכות בתואר הראשון לעונה, ברנרדו סילבה צפוי לפתוח (שבת, 19:15, ספורט3)

תקציר: מנצ'סטר סיטי - אברטון 0:5/ספורט1

שבוע לפני חזרת הפרמיירליג, תצא מחר (שבת, 19:15, ספורט3) העונה האנגלית לדרך בצורה רשמית כשהאלופה מנצ'סטר סיטי תשחק מול מחזיקת הגביע לסטר.

אילקאי גונדואן שחקן מנצ'סטר סיטי. DeFodi Images, GettyImages
אחד השחקנים הבכירים היחידים שצפויים לפתוח בהרכב. גונדואן/GettyImages, DeFodi Images

כזכור, לסטר זכתה בגביע בפעם הראשונה בתולדותיה בזכות 0:1 מול צ'לסי בגמר ב-15 במאי, בעוד סיטי טיילה לאליפות וסיימה את העונה מרחק של 12 נקודות מהיריבה העירונית מנצ'סטר יונייטד. למרות ההצלחה הגדולה של לסטר בגביע, בליגה השועלים שמטו את המקום הרביעי במחזור הסיום עם הפסד 4:2 לטוטנהאם ולא ישחקו בליגת האלופות העונה. הקבוצה של ברנדן רוג'רס התחזקה הקיץ בפטסון דאקה, בובקארי סומארה וריאן ברטרנד והיא עדיין מחפשת שחקני חיזוק נוספים. לסטר תחסר את ווסלי פופאנה שנפצע במשחק הכנה.

מנצ'סטר סיטי רוצה לזכות במגן הקהילה בפעם השביעית אחרי שזכתה בתואר ב-1937, 1968, 1972, 2012, 2018 ו-2019. שחקן הרכש ג'ק גריליש עדיין לא אמור להיכלל בסגל של האלופה, שתפתח את העונה בפרמיירליג במשחק מסקרן מול טוטנהאם בחוץ ב-15 באוגוסט כשברקע כמובן הדיבורים על מעבר של הארי קיין בין שתי הקבוצות. לא רק גריליש ייעדר מול לסטר, אלא רשימה ארוכה מאוד של שחקנים וביניהם אדרסון, ג'ון סטונס, ראחים סטרלינג, רודרי, אמריק לאפורט, קווין דה בראונה, פראן טורס וגבריאל ז'סוס עשויים לקבל מנוחה אחרי שחזרו מאוחר מטורנירים בינלאומיים. פיל פודן ייעדר בוודאות בשל פציעה.

ג'יימי ורדי שחקן לסטר. רויטרס
לסטר מקווה לנצל את ההרכב החסר של מנצ'סטר סיטי. ורדי/רויטרס

הרכבים משוערים

לסטר: קספר שמייכל, ריקרדו פריירה, ווילפרד אנדידי, צ'לאר סוינג'ו, ריאן ברטרנד, מארק אולברייטון, יורי טילמאנס, בובקארי סומארה, הארווי בארנס, ג'יימי ורדי, קלצ'י איהנאצ'ו.

מנצ'סטר סיטי: זאק סטפן, ז'ואאו קאנסלו, רובן דיאס, נתן אקה, בנז'מן מנדי, פרננדיניו, אילקאי גונדואן, קול פאלמר, ריאד מחרז, ברנרדו סילבה, סמואל אדוזי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully