וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גלבוע/גליל: רוני הארל חתם לעונה הקרובה

6.8.2021 / 11:14

הפורוורד (25, 2.01), ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בספרד, הוא הזר השני שחותם בשורות הקבוצה מהעמק, לצידו של ג'ו צ'ילי. המאמן גיא קפלן: "שחקן קשוח ומחויב, שיתרום לנו בשני צידי המגרש"

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

הפועל גלבוע/גליל ממשיכה בעבודה המאומצת שלה כדי לבנות את הסגל לעונה הקרובה, כשהבוקר (שישי) הודיעה על החתמת רוני הארל. הפורוורד האמריקאי יהיה הזר השני בקבוצה של המאמן גיא קפלן, לצד ג'ו צ'ילי שחתם אתמול.

"רוני הוא שחקן מוכשר בעל אישיות שמתאימה ל-DNA שאנחנו אוהבים לראות בגלבוע - כדורסלן קשוח ומחויב שיתרום לנו בשני צדי המגרש", אמר קפלן על שחקן החיזוק החדש של הקבוצה.

שחקן מכללת קרייטון רוני הארל. Gerry Broome, AP
רומניה, ספרד, ישראל. רוני הארל מימין/AP, Gerry Broome

הארל (25, 2.01) שיחק במשך שלוש עונות במדי אוניברסיטת קרייטון, ועבר לעונת הסיניור שלו לאוניברסיטת דנבר, שבה רשם 12.9 נקודות, 5.5 ריבאונדים ושני אסיסטים למשחק. את הקריירה המקצוענית שלו החל במדי סטיאווה בוקרשט, עם 12.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בליגה הרומנית. העונה עבר לליגה השנייה בספרד, שהביאה לישראל בשנים האחרונות את ג'ון דיברתולומיאו וקיילב אגאדה, ורשם 16.1 נקודות ו-5.2 ריבאונדים בממוצע.

מלבד שני הזרים החדשים, חתומים בקבוצה מהעונה שעברה בניה סרור, יותם חנוכי וחן כלפון ואליהם הצטרפו בימים האחרונים מייקל בריסקר, נועם אביבי ואור קורנליוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully