וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 19 שנים: מכבי תל אביב עוזבת את "נייקי" ועוברת למדים של "פומה"

מכבי תל אביב וענקית אופנת הספורט חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לחמש שנים בשווי של מיליוני שקלים, תחת המותג Puma Hoops

מכבי תל אביב וענקית אופנת הספורט פומה חתמו על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי לחמש שנים בשווי של מיליוני שקלים, תחת המותג Puma Hoops. במסגרת ההסכם, מכבי תל אביב תשחק עם בגדי פומה, כאשר העתקים מדויקים של המדים יהיו זמינים לרכישה בחנויות המועדון לראשונה מזה 19 שנה

מכבי תל אביב עם מדים של פומה. יחצ,
עוברים לפומה/יחצ

המותג Puma Hoops, המיובא לישראל ע"י חברת "אל שרד" - פקטורי 54, מגיע בענק עם חנות קונספט עצומה בנמל תל אביב. החנות בנמל היא אחת משלוש החנויות הכי גדולות בעולם של המותג. אחד האנשים הדומיננטים בהתעוררות המחודשת של Puma הוא לא אחר מאשר הראפר ואיש העסקים ג'יי.זי, שמשמש כשגריר המותג ומנהל קריאייטיבי.

כחלק מההסכם, פומה ייצרה במיוחד עבור מועדון הכדורסל מכבי תל אביב את כל הביגוד המקצועי של קבוצת הבוגרים והנוער. בנוסף תייצר פומה את ביגוד מחלקת הילדים ובתי הספר לכדורסל של המועדון. גם חנות המועדון הרשמית תעבוד בשיתוף עם פומה ישראל ותציע חווית קנייה בינלאומית בחנות.

כאמור, זו הפעם הראשונה אחרי כמעט 20 שנה שניתן יהיה לרכוש את מדי הקבוצה הרשמיים בחנות המועדון בהיכל, כמו גם באתר ובאפליקציה הרשמיים של המועדון. בנוסף יוצע למכירה ביגוד רב הזהה לזה אשר ישרת את קבוצת הבוגרים של מכבי.

ממנהל הפעילות של פומה בישראל, איתמר ריין, נמסר כי "החיבור בין פומה, מותג הספורט האייקוני, אשר חתום על כמה משיאי הספורט הגדולים בכל הזמנים ביחד עם מועדון הפאר הישראלי היה חיבור טבעי וחשוב, שמחנו לחבור למועדון פאר, מקצועי, מוביל ומרשים אשר הפך להיות חלק ממשפחת פומה בישראל בעולם, אנו בטוחים כי ביחד נצליח להשיג את היעדים הגבוהים של שני המותגים ונרגש מדינה שלמה. ערכי המותג הזהים והשאיפה לניצחון בכל מחיר יובילו אותנו לשיאים חדשים. WE ONLY SEE GREAT"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully