וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החגים כאן, וזה הזמן לטיול טרקטורונים

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 14:51

לבד, עם חברים או עם בני הזוג - טיולי שטח על טרקטורונים הפכו לאורך השנים לטרנד לוהט. קבלו את כל מה שאתם צריכים לדעת עבור טיול בטוח ומהנה בחגים

החגים בעוד רגע כאן, וחובבי הטרקטורונים כבר מחכים לכבוש את השטח, אם אתם בעניין של טיולים זוגיים או משפחתיים מאורגנים, ישנם עשרות מקומות ברחבי הארץ שבהם תוכלו לקבל את הכלים לטיולים, הדרכה וליווי צמוד. אבל אם אתם לוקחים את הזיקה לרכבי השטח הללו צעד אחד קדימה ומתכננים לרכוש טרקטורון ולצאת עצמאית לטיולים, כדאי שתכירו מספר כללים שיהפכו לכם את החוויה לבטוחה, מהנה וכזו שתחזיר אתכם בשלום עם אדרנלין מטורף ועם טעם של עוד. אה וקחו עוד כמה טיפים עלינו לטיול מושלם.

טרקטורוני שטח. רונן טופלברג,
אדרנלין גבוה - אבל חשוב שהחוויה לא תסתיים בבית החולים/רונן טופלברג

כאמור, הדגש המשמעותי שיש לתת את עליו את הדעת הוא נושא הבטיחות. בנוסף, השמש קופחת בקיצוניות בתקופה זו, ולכן אנו ממליצים לטייל בשעות ובימים הנוחים ביותר מבחינת החום. שמרו על כללי הזהירות, תכננו את הטיול לפרטי פרטים ובכך תהנו מהחוויה יוצאת הדופן והייחודית שהכלים הללו יודעים להעניק ומהשטחים הנהדרים שקיימים אצלנו בארץ.

  • בחירת מסלול - הכירו את המסלול ואת האזור בו אתם מתכננים לעשות את הטיול, וודאו שהוא אינו כולל מצוקים, שטחי אדמה עם סדקים עמוקים, סלעים מסוכנים ועוד הפתעות שיוכלו לגרום לכם לסיים את הטיול לא עם החיוך שאיתו התחלתם אותו.
  • מיגון - הצטיידות בלבוש המגן על הגוף מכף רגל ועד ראש חשובה מאוד ויכולה לעשות את ההבדל מבחינת בטיחות. לבוש מגן מקצועי כולל: קסדה, משקפי מגן וכפפות. התייעצו לגבי הציוד האיכותי והבטוח ביותר להגנה, יש לא מעט אנשי מקצוע ופורומים ברשת בנושא.
  • ציוד עזר - תקלות במהלך נהיגה אינן מתרחשות רק ברכיבה על טרקטורונים, על אחת כמה וכמה כשמדובר בטיולי שטח לא מדובר באירוע נדיר. לכן, הצטיידו לפני צאתכם בציוד שיעזור לכם לצלוח את ההתקלות המפתיעה והלא נעימה ולהמשיך קדימה. ציוד מסוג זה כולל: מטען חשמלי נייד להנעת הטרקטורון, כמו ברכב גם לטרקטורון יש מצבר שאם הוא נגמר במהלך הטיול אתם בבעיה. קומפרסור נייד למילוי אוויר בצמיגים, מחסור אוויר בגלגלים ישבית לכם את הטיול במקרה הטוב, במקרה הרע הוא יכול לגרום לנזק בריאותי. סט מפתחות נוסף, אף פעם אתם לא יכולים לדעת מה יקרה למפתחות, דאגו שיהיה עליכם סט נוסף על כל מקרה.
  • שמירת מרחק - יצאתם לטיול מספר חברים, סעו בשיירה ושמרו מרווחי בטיחות סבירים אחד מהשני, הטרקטורונים מעלים אבק ואתם לא רוצים לספוג את זה שמעלה אותו החבר מלפניכם (כאן נכנסת גם החשיבות של משקפי המגן).
  • עדכון אנשי קשר - ישנם אזורים לא מעטים בטבע בהם אין קליטה סלולרית, דאגו לעדכן את קרוביכם על האזור אליו אתם יוצאים לטיול.
  • שבילי נסיעה - המנעו מנסיעה על כבישים וחציית כבישים, סעו רק בשבילים המיועדים לכך.
sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טרקטורוני שטח. רונן טופלברג,
לנסוע בטוח ולא להיכנס לשטחים חקלאיים/רונן טופלברג

עד כאן המלצות הבטיחות וציוד העזר, אבל מה עוד צריך לדעת ולקחת עבור טיול מושלם בשטח?

  • אוכל - אם אתם יוצאים לטיול קצר של כמה שעות, קחו אתכם כריך, קופסא עם אוכל מהבית או כל דבר אחר שישביע אתכם ויחזק את הגוף במהלך הטיול. עצרו באיזו פינה עם נוף, שבו תעשו ארוחה ותמשיכו הלאה.
  • מים - תמיד חשוב לשתות כמות מים מספקת, אבל על אחת כמה אם אתם יוצאים לטיול שטח בקיץ. בין אם זה בשעות הבוקר, צהריים או הערב, תחשבו את השעות וקחו אתכם מספיק מים בכדי שלא תתייבשו.
  • פק"ל קפה- אין כמו לשבת על כוס קפה שחור מול השקיעה, להירגע, לקבל אנרגיות ולהמשיך בדרך, אז קחו אתכם שקית קפה וגזיה, מצאו את המקום הנוח ביותר לתפוס ישיבה ותתפנקו לכם.
טרקטורוני שטח. רונן טופלברג,
אוכל ושתייה לקחתם?/רונן טופלברג

אם אתם יוצאים לטיול של לילה או שניים יש להיערך בהתאם, כולל לקחת בגדים חמים ללילה, שק שינה, אוהל, חומר נוגד עקיצות יתושים, כמות מספקת של אוכל ושתיה ובכלל לא לזלזל, יש לתכנן את הטיול לפרטי פרטים כדי שלא תופתעו והחוויה לא תיהרס לכם.

כלל נוסף שחשוב מאוד לזכור - לא לעבור בשטחים חקלאיים! מדובר בתופעה פסולה שפוגעת בפרנסה של אלו המבקשים להתפרנס בכבוד מיבולים שעליהם הם עמלים רבות במהלך השנה, כפי שאינכם הייתם רוצים להיפגע כלכלית, כך אל תעשו לאחרים.

הטיפים באדיבות חברת "מטרו מוטור", יבואנית כלי שטח ודו גלגליים

  • עוד באותו נושא:
  • טרקטורון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully