וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגן באינטר: ראשי המועדון יעזבו בשל מכירת רומלו לוקאקו לצ'לסי?

עודכן לאחרונה: 5.8.2021 / 11:46

באיטליה טוענים שאינזאגי והמנכ"ל מתנגדים למכירת החלוץ, אך משפחת ז'אנג שמחזיקה בבעלות על המועדון מתעקשת על עסקת המכירה. קסאנו: "למה לחזור למועדון שלא רצה אותך מלכתחילה?"

תקציר הפסדה של ברצלונה 2:1 בהכנה מול רד בול זלצבורג/ספורט1

הרוחות סוערות במילאנו בעקבות מכירתו הצפויה של רומלו לוקאקו לצ'לסי. ראשי אינטר עמדו על שלהם לאורך הקיץ וטענו שהחלוץ הבלגי לא עומד למכירה ויישאר בקבוצה העונה, אלא שאלו לא היו הצהרות שווא. מתברר, כך על פי הדיווחים הבוקר (חמישי) באיטליה, שמשפחת ז'אנג, שמחזיקה בבעלות על הנראזורי, היא שכפתה על ראשי הקבוצה למכור את החלוץ אם וכאשר צ'לסי תציע 130 מיליון יורו.

לפי התקשורת האיטלקית, צ'ללסי הגישה עד כה הצעה רשמית בגובה 100 מיליון יורו בנוסף למגן השמאלי מרקוס אלונסו, אלא שזו נדחתה על ידי הנראזורי. עם זאת, משפחת ז'אנג העבירה מסר כי הצעה בגובה 130 מיליון יורו לא מותירה להם ברירה אלא למכור את החלוץ.

אינטר נקלעה לקשיים כלכליים ולמרות הזכייה באליפות, היא נדרשת להציג הציג רווחים בגובה 80 מיליון יורו בנוסף לקיצוץ שכר השחקנים ב-20 אחוז. המשמעות היא שגם מכירת אשרף חכימי לפריז סן ז'רמן תמורת 71 מיליון יורו לא מספיקה לאינטר כדי לאזן את התקציב ועל אף שראשי המועדון פעלו ככל שביכולתם כדי לא לוותר על לוקאקו והתעקשו כי יישאר בקבוצה, ממשפחת ז'אנג הועברה הדרישה למכור אותו מכיוון שהמועדון לא הצליח לכסות את הגירעון הקיים בדרכים אחרות.

שחקן אינטר רומלו לוקאקו. רויטרס
בקרוב באנגליה? לוקאקו/רויטרס

להוציא את חכימי, אינטר לא הצליחה להכניס כסף על שחקנים אחרים. אפילו ז'ואאו מריו התיר את חוזהו והצטרף לבנפיקה כשחקן חופשי, ארתורו וידאל סירב להצעה לעבור לפלמנגו ודאלברט עזב בהשאלה לקליארי. גם לוקאקו, לאור ההתפתחויות, הודיע על רצונו לעזוב וסיכם את תנאיו בצ'לסי - שבעוד שלושה ימים יהיה זה עשור ליום בו רכשה אותו לראשונה מאנדרלכט, אז היה חלוץ צעיר ומבטיח בן 18.

ב"גאזטה דלו ספורט" פורסם שהמנכ"ל בפה מארוטה והמאמן החדש סימונה אינזאגי מתנגדים בתוקף למכירת לוקאקו ואף נכתב כי לאינזאגי הובטח שחכימי יהיה השחקן המשמעותי היחיד שיימכר - בדומה להצהרות התקשורתיות של ראשי אינטר, שלא ראו את משפחת ז'אנג כופה עליהם את מכירתו ומכאן שישנו זעם רב בקרב בכירי המועדון. ב"קוריירה דלו ספורט" אף הגדילו לעשות כשפרסמו כי מארוטה והמנהל המקצועי פיירו אוזיליו שוקלים לעזוב את המועדון עם סיום חלון ההעברות בסוף החודש בעקבות האירועים האחרונים.

"למה לחזור למועדון שלא רצה אותך מלכתחילה?", אמר בנושא חלוץ העבר אנטוניו קסאנו. "אני לא כל כך מבין מה קורה פה; היו לו שנים רעות באנגליה ואחת סבירה באברטון, והוא רוצה לחזור לשם? האם זה רק בשביל הכסף?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully