וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: ספנסר דינווידי עבר לוושינגטון, דני אבדיה לא ישחק בליגת הקיץ

הוויזארדס שלחו את האצ'ינסון ושתי בחירות דראפט כדי להנחית את המחליף של ווסטברוק. הישראלי שנשאר עם תחרות גדולה על דקות אחרי הטרייד, לא יפגוש את מדר בוגאס

דני אבדיה מדבר על הקשר שלו לראסל ווסטברוק/חשבון הטוויטר של הוויזארדס

וושינגטון מצאה מחליף לראסל ווסטברוק: הוויזארדס סיכמו עם ברוקלין על עסקת סיין-אנד-טרייד במסגרתה יחתום ספנסר דינווידי בשורות הנטס, ומיד יועבר לוושינגטון תמורת צ'נדלר האצ'ינסון ושתי בחירות סיבוב שני בדראפט. האצ'ינסון יועבר בהמשך לסן אנטוניו, שתשתתף בטרייד המשולש.

דינווידי שיחתום לשלוש שנים וירוויח 60 מיליון דולר לאורך התקופה, ישתף פעולה עם בראדלי ביל בקו האחורי המסקרן של וושינגטון המתחדשת. הגארד בן ה-28 ששיחק בברוקלין בחמש השנים האחרונות, היה אחד השחקנים החופשיים המבוקשים בליגה, והוויזארדס מרוצים לא רק מכך שהצליחו לשים עליו יד, אלא גם על כך שעשו זאת תמורת מחיר מינימלי יחסית.

דני אבדיה, וושינגטון וויזארדס. Will Newton, GettyImages
מחכה לו מאבק קשה על דקות. אבדיה/GettyImages, Will Newton

הוויזארדס לא כללו בטרייד בסופו של דבר את קייל קוזמה, קנטביוס קולדוול פופ ומונטרז הארל שהגיעו לקבוצה במסגרת הטרייד עם הלייקרס על ראסל ווסטברוק. ייתכן שמדובר בחדשות רעות עבור דני אבדיה, שכן עמדות הפורוורד נראות כעת עמוסות למדי, וכוללות שחקנים מוכחים ובכירים ממנו. אבדיה יחלוק את הדקות בעמדת הסמול פורוורד עם קוזמה, בעוד קולדוול פופ אמור אף הוא לאייש את העמדה בחלק מהדקות.

בנוסף, וושינגטון הודיעה הלילה סופית שאבדיה לא ישתתף בליגת הקיץ, ויתרכז במאמצי ההתאוששות מהפציעה שהשביתה אותו מהחלק האחרון של העונה החולפת. אבדיה דווקא קיווה שיוכל לקחת חלק במשחקים בלאס וגאס ואף לפגוש את חברו הטוב ים מדר שילבש את המדים של בוסטון, אבל לפי "NBC וושינגטון", "הוויזארדס חשו שאם אבדיה ישחק בליגת הקיץ, זה יעמיד אותו בסיכון מיותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully