וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטפלד: "המצב משפיע על קניקובסקי". אריה: "אם השחקנים יתבלבלו, נקבל פצצות בליגה"

מאמן מכבי נתניה התייחס לעתידו של הקשר, שהבהיר: "רוצה להתקדם, גם אם זה לקבוצה בארץ". מאמן הפועל ירושלים מצפה משחקניו לא להיסחף אחרי הניצחונות בגביע הטוטו

תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים 0:2 על מכבי נתניה בגביע הטוטו/ספורט1

מכבי נתניה קיוותה לבכורה עונתית קצת יותר מוצלחת. המשחק הרשמי הראשון של הקבוצה הערב (רביעי) הסתיים בהפסד ביתי 2:0 להפועל ירושלים בבית ב' של גביע הטוטו ועם שריקות בוז מצד הקהל שהיה מאוכזב מאוד.

המאמן ריימונד אטפלד סיכם: "רק קבוצה אחת ניסתה לכבוש, ידענו שזה מה שיהיה אחרי שראינו את הדרבי שלהם. היו לנו כמה מצבים טובים במחצית הראשונה, אבל אז ספגנו ובמחצית השנייה היה יותר קשה וראינו גם את ההשפעה של העייפות. הם שיחקו ב-10 שחקנים? אם אתה רק מגן סביב הרחבה שלך, זה לא כזה קשה. לא תקפנו מספיק חכם, היו יותר מדי ניסיונות אישיים".

על עתידו של גבי קניקובסקי: "זה משפיע מאוד, זה משפיע עליו. הוא חשב שיעבור וזה לא קרה, אז ברור שהוא מאוכזב. זה משפיע עליו מנטלית. הוא יודע שזה לא תלוי בו, צריך להגיע מועדון שיהיה מוכן לשלם את מה שמכבי נתניה מבקשת".

גבי קניקובסקי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
"לכל אחד קשה עם אי ודאות". גבי קניקובסקי/ברני ארדוב

גבי קניקובסקי עצמו התייחס לנושא: "לכל אחד קשה עם אי ודאות, אני מנסה להתמודד עם זה. החלום שלי זה אירופה, להתקדם, אבל כרגע אני במכבי נתניה ואני מנסה לעשות את כל מה שאני יכול. אני רוצה להתקדם, לא אדבר על קבוצה כזו או אחרת. גם בארץ".

על המשחק אמר: "תמיד לא טוב להפסיד. פתחנו טוב וספגנו במתפרצת, נצטרך לדעת להתמודד עם זה שקבוצות מסתגרות מולנו".

עוד בוואלה!

גביע הטוטו: הפועל ירושלים מושלמת אחרי 0:2 על מכבי נתניה בחוץ

לכתבה המלאה
זיו אריה מאמן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"רוצה שהצעירים ירגישו את ליגת העל". זיו אריה/ברני ארדוב

זיו אריה, מאמן הפועל ירושלים: "לא רוצה להרוס את השמחה, כיף לנצח. עלינו בהרכב אחר לגמרי לעומת הדרבי כי המטרה שלנו היא להכניס שחקנים לכושר משחק ולגרום לשחקנים הצעירים להרגיש מה זה ליגת העל. אם על הדרך אנחנו מצליחים לנצח, אני לא אתלונן. אם הניצחונות האלה יבלבלו אותם, אנחנו נקבל פצצות בליגה מהר מאוד. הם אומרים שזה נותן להם ביטחון ואני זורם איתם".

על עמדת השוער וההופעה הטובה של יהונתן שאבי: "לפני שנתיים אמרו לי שהולכים עם אדבאיו אדליי כי הוא העתיד של המועדון והלכתי עם זה, אבל עכשיו אנחנו כבר בליגת העל הבאנו את שאבי כתחרות טובה. הוא אחד השוערים הטובים בארץ ופוטנציאל אדיר לדעתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully