וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוח טוקיו: לראשונה בישראל - עיריית בת-ים מקימה כפר אולימפי

הכפר ייפתח חינם לציבור בין 3 ל-6 באוגוסט. בשיתוף פעולה עם עמותת "הגל שלי" יתקיימו פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים וספורט ימי כולל חוויות גלישה פתוחה לכולם, מופע הדלקת הלפיד לאור ירח וספיישל אולימפיקס: מקציי גלישה לצעירים בעלי מוגבלויות ועוד

עיריית בת-ים ועמותת 'הגל שלי', מרכז גלישה חינוכי לנוער בסיכון, יצאו בשיתוף פעולה במסגרתו לראשונה, יוקם בטיילת של בת ים, מתחם "פופ -אפ" ספורטיבי בסגנון כפר אולימפי, אשר יציע פעילויות ספורט, סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה בהשראת האולימפיאדה, במקביל לסיום המשחקים באולימפיאדת טוקיו 2020.

עמותת 'הגל שלי' שאחד ממרכזיה שוכן לחופה של העיר בת ים, תיקח חלק בכל ימי הפעילות וביחד עם עיריית בת ים תנגיש לתושבי העיר, אורחים מבחוץ וגולשים מכל רחבי הארץ, את האפשרות לגלוש, בהשראת החוויה הבינלאומית של המשחקים האולימפיים.

הפעילות שתתפרס על פני ארבעה ימים (3-6 באוגוסט) בחוף הריביירה בבת ים, תכלול פעילויות ספורט מגוונות,( קיר טיפוס אקסטרימי, תחרויות גלישה, סדנאות צלילה, טורניר מטקות חופים, מתחם אופני ספינינג והפעלות נוספות), סדנאות, משחקים אתגריים ומשחקי ספורט ימי לכל המשפחה והכל באווירת האולימפיאדה במסע חובק עולם.

הגל שלי. יחצ,
הנאה מובטחת. הגל שלי בחוף בבת ים/יחצ

עמותת הגל שלי תיקח חלק באירועים עם שלושה אירועי גלישה עיקריים:

  • 3.8 יום ג' , שעות 20:00-21:00 - מופע פתיחה "מאירים את הים" - עמותת הגל שלי תירה את יריית הפתיחה של האירוע, אירוע הזנקת הכפר האולימפי באירוע ראווה בו יודלק הלפיד באופן חגיגי חגיגי.
  • 4.8 יום ד' - שעות 9:00-13:00 - פתיחת הכפר האולימפי באירוע 'ספיישל אולימפיקס' Special Olympics - תחת הסלוגן "כל אחד יכול/כל אחת יכולה" יתקיים אירוע גלישת גלים בהדרכת מדריכי עמותת 'הגל שלי' לאוכלוסיות בעלי מוגבלויות, קטועי גפיים וארגוני נכים. במהלך שעות הבוקר ,עמותת הגל שלי תנגיש את הים לילדים ובני נוער שלא יכולים להגיע ולגלוש באופן יום- יומי, כאשר בכל שעה יכנסו לים קבוצות ילדים ונוער מהעמותות המשתתפות. העמותות המשתתפות: 'הצעד הבא' - עמותה לקטועי גפיים Wave Ability, - עמותה המנגישה את הים וגלישת הגלים לבעלי מוגבלויות, ואלו"ט - האגודה לאומית לילדים ובוגרים עם אוטיזם.
  • 5.8 יום ה' שעות 16:00-18:00 - גלישה חופשית בהרשמה מראש לנוער בת ים בהדרכת מדריכי ומתנדבי הגל שלי.
sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

צביקה ברוט, ראש עיריית בת ים: "הקיץ הזה הוא רק בבת ים, לצד כל אירועי הקיץ הגדולים בעיר, אנו מקימים לראשונה, כאן בטיילת בת ים כפר אולימפי, צבעוני וססגוני, עם כל ענפי הספורט, כולל הספורט הימי תוך דגש על התאמה לכלל האוכלוסייה. אני מודה לשותפים שלנו לדרך ומזמין את כולם להגיע ולהנות מחוויה שוברת שיאים".

ירון וקסמן, מנכ"ל ומייסד עמותת הגל שלי: "אני נרגש מאוד מסדרת האירועים בשיתוף עיריית בת ים. לצד זאת שכולנו נחשפים לשיאים הנקבעים בטוקיו ע"י בכירי הספורטאים האולימפיים, אני שמח שיש לנו את הזכות להעניק חוויות כאן על החוף ובמיוחד לאפשר לאוכלוסיות נוספות לפגוש את הים, אחרת. להנגיש את החוויה המופלאה הזו, לגלוש ולזכור תמיד שכל אחד חשוב וכל אחד יכול, שכל אחת חשובה וכל אחת יכולה. אני מודה לעיריית בת ים, שאימצה אותנו וביחד אנחנו עושים קסמים, לא פחות מזה".

  • עוד באותו נושא:
  • בת ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully