וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוצר את פירות ההצלחה: פיטר פלצ'יק זכה להארכת חסות מאלבר

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 15:20

חברת אלבר הודיעה על הארכת הסכם החסות לג'ודוקא והמדליסט האולימפי פיטר פלצ'יק בשלוש שנים עד לאולימפיאדת פריז 2024. הג'ודוקא: "מתרגש מקבלת הפנים ומהאמון". קבלת פנים חמה לשגיא מוקי בתדיראן

קבלת הפנים של נבחרת הג'ודו הישראלית אחרי טוקיו 2020/צילום: ניר אהרונסון

בטקס קבלת פנים חגיגי שהתקיים היום (רביעי) במשרדי קבוצת אלבר בראשון לציון, הודיע מנכ"ל החברה, אורן אלעזרא, כי בעקבות הישגיו והתמודדותו מעוררת הכבוד של הג'ודוקא והמדליסט האולימפי פיטר פלצ'יק באולימפיאדת טוקיו, חברת אלבר תאריך את החסות שהעניקה לו בשלוש שנים נוספות עד לאולימפיאדת פריז 2024 . פלצ'יק שזכה עם חבריו לנבחרת הג'ודו הישראלית במדליית ארד באולימפיאדת טוקיו התקבל באהדה רבה ע"י מנכ"ל ועובדי החברה שלא הסתירו את התרגשותם.

פלצ'יק, שמתנייד באמצעות רכב של נותנת החסות חברת אלבר, ימשיך לנהוג בראש שקט ברכב של החברה לאימונים הקשים שמצפים לו בהמשך הדרך, האולימפיאדה הבאה כבר מעבר לפינה בעוד 3 שנים והוא מתכוון להיאבק בה על מדליה אישית וקבוצתית.

פיטר פלצ'יק עם אורן אלעזרה. אמנון חורש,
ראש שקט עד 2024. פלצ'יק ואלעזרא/אמנון חורש

אורן אלעזרא, מנכ"ל חברת אלבר ציי רכב: "קבוצת אלבר, שדוגלת בערכים של מצוינות וציונות גאה מאוד בהופעתו של פיטר פלצ'יק באולימפיאדת טוקיו. עקבנו מהבית וראינו ספורטאי למופת שנלחם בכל כוחו להביא כבוד ומדליה למדינת ישראל. אני משוכנע שפלצ'יק ימשיך להגיע להישגים מרשימים שיביאו הרבה כבוד למדינת ישראל. כדי לתרום כבר מעכשיו לשקט הנפשי שלו לקראת האתגרים הבאים, התחרויות ואולימפיאדת פריז 2024, החלטנו במשפחת אלבר להאריך את הסכם החסות והתמיכה שלנו בו".

פיטר פלצ'יק: "אני מאד מתרגש מקבלת הפנים החמה והבעת האמון של חברת אלבר בי ובג'ודו הישראלי. זכינו במדליה קבוצתית אבל זו רק ההתחלה, עם התמיכה הנפלאה הזו אני משוכנע שנכבוש פסגות חדשות. אני רוצה להודות באופן אישי לבעלים, למנהלים והמנהלות, ולכל העובדים והעובדות שתמכו בי ועודדו לכל אורך הדרך. משמח אותי להשתייך למשפחת אלבר שמשקיעה בתמיכה בספורט האולימפי לטווח הארוך ועומדת מאחוריי. לייצג אותה ואת מדינת ישראל בארץ ובעולם זה כבוד גדול עבורי".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
משה ממרוד עם שגיא מוקי. תמיר שיינפלד,
בתופים ובמחולות. מוקי וממרוד/תמיר שיינפלד

זמן קצר לאחר שנחת בישראל, שגיא מוקי ביקר בבית תדיראן, שם פגש את משה ממרוד המנכ"ל והבעלים ואת כל צוות החבר'ה שהריע לו. במפגש המרגש בין מוקי וממרוד הוחלפו חיבוקים ומילות אהדה רבות. קבוצת תדיראן היא נותנת החסות של מוקי מזה שש שנים.

בתדיראן קיבלו את מוקי עם ארוחה ייחודית של מנות גורמה מכל העולם ולצלילי השיר "אלוף העולם".
ממרוד העניק למוקי איור ממוסגר שהוכן במיוחד עבורו עם הקדשה אישית, ולצד זה אלוף הג'ודו הביא עימו גם הוא מתנות לממרוד, בהן הסמל של ישראל שנשא עליו בזמן שהתחרה, כאות הוקרה על התמיכה רבת השנים והאמונה ביכולותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully