וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסכנין מתלהבים מהביצוע של ארי מורה: "ידברו עליו רבות העונה"

הרכש הברזילאי כבש שער יפה בהפסד להפועל חיפה וגרף מחמאות: "בטוח שנהנה מהאיכויות שלו בעתיד". מימר שבע רצון מהאוהדים, שנשארו להריע לשחקנים לאחר ההפסד: "הוכחתם שסכנין מאוחדת"

אחרי הניצחון על הפועל נוף הגליל במחזור פתיחת שלב הבתים של גביע הטוטו, בני סכנין רשמה אתמול (שלישי) הפסד ראשון במסגרת המפעל השלישי בחשיבותו, 3:2 ביתי להפועל חיפה בתום משחק קצבי בו שתי הקבוצות הבקיעו שערים יפים. בסיום, על אף התוצאה, אוהדי הקבוצה מהמגזר נשארו להודות לשחקנים והריעו להם. "מגיע לקהל שהגיע כל הכבוד. אני מצטער שאכזבנו אותם, אבל הם הם הוכיחו היום שסכנין מאוחדת ואני מאמין שבהמשך נצא מפה עם ניצחונות ונשמח אותם", אמר המאמן שרון מימר.

בסכנין מרוצים מהיכולת שהציגה הקבוצה, במיוחד בחלק ההתקפי ובמועדון שיבחו את הרכש הברזילאי ארי מורה שהפגין ניצוצות וקינח עם שער יפה. "גם באימונים הוא מראה שמדובר בשחקן נהדר, הוא עוד ידבר רבות העונה", הצהיר גורם בקבוצה. מימר התייחס לזרים החדשים, ביניהם מורה: "החלטנו בסוף העונה לשחרר את כל הזרים. הייתה הרבה עבודה של וידאו. מורה הוא שחקן צעיר שיצא לראשונה מברזיל, ייקח לו זמן להתאקלם ולהכיר את המשחק פה, אבל יש בו איכויות ואני חושב שאנחנו נהנה מהן בהמשך".

ארי מורה שחקן בני סכנין. לילך וייס רוזנברג
"גם באימונים הוא מראה שמדובר בשחקן נהדר". ארי מורה/לילך וייס רוזנברג

לגבי בירם כיאל שסובל מרגישות ברגל, הקשר עלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה ויהיה כשיר למשחקים הקרובים. בסכנין מעריכים שכאשר הזרים החדשים ומרואן קבהא ייכנסו לכושר, הקבוצה תשתפר משמעותית ותוכל להתברג בפייאוף העליון, כאשר זו המטרה שהציבו ראשי הקבוצה בפני הצוות המקצועי.

על המשחק עצמו אמר מימר: "ננסה לשפר את הדברים הלא טובים ולחזק את הטובים. יש פה קבוצה טובה. לא עלינו טוב למחצת הראשונה. נתנו להם הרבה מתנות, איבדנו הרבה כדורים במרכז המגרש והם תפסו אותנו לא מוכנים. נשפר גם את זה. היינו במומנטום טוב, ננסה לחזור לזה ואני מאמין שיהיה טוב יותר".

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully