וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה ישראלית מחפשת פתרונות לבריאות הנפש של ספורטאים

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 13:37

בעקבות מקרה סימון ביילס, Seedo, חברת האם האמריקאית של זעפרן טק הישראלית, תחקור את התכונות הטבעיות של התבלין, הידועות כיעילות נגד חרדה ודיכאון, כדי להשתלב בתוספי תזונה ובתרופות

חברת האם האמריקאית של זעפרן טק הישראלית, Seedo, הודיעה היום כי היא מרחיבה את המחקר שלה וכעת תחקור את התכונות הטבעיות של התבלין הידועות כיעילות נגד חרדה ודיכאון. בדומה לגישה של תעשיית גידול הקנאביס בתנאי מעבדה, זעפרן טק מקווה להיות מסוגלת לשפר את התכונות הרפואיות של התבלין לשימוש בתרופות ותוספי תזונה.

זעפרן טק. יחצ,
תכונות ידועות נגד חרדה. זעפרן טק/יחצ

בריאות הנפש הגיעה לקדמת הבמה בענף הספורט, כאשר הספורטאית האולימפית האמריקאית, סימון ביילס, הודיעה לאחרונה כי היא פורשת ממספר תחרויות באולימפיאדת טוקיו, זאת לאחר שלפי מספר חודשים הודיעה נעמי אוסקה, הספורטאית היפנית שהיא פורשת מאליפות צרפת הפתוחה ומווימבלדון.

עם כניסת בריאות הנפש לשיח התרבותי, חברת סידו (Seedo) מקווה שזעפרן ייתפס כחלק מגישה חדשה המבוססת על ניטור לבריאות הנפש, כאשר בשונה מהקנאביס, זעפרן הוא תבלין המונע חרדה ובשונה מהקנאביס, מותר לשימוש ספורטאים.

דיוויד פרידנברג. יחצ,
דיוויד פרידנברג/יחצ

דיוויד פרידנברג, מנכ"ל Seedo וזעפרן טק מציין: "כעת הוא העיתוי הנכון ביותר למנף את התכונות הרפואיות הפוטנציאליות של תבלין הזעפרן ולייצר עבורו יישומים חדשים שיכולים להתמודד עם שינוי הפרדיגמה האחרונה לגבי בריאות הנפש. החברה שלנו מחויבת לפיתוח פריצת דרך המושרשת בטבע, כזאת שהיא יעילה ובטוחה לספורטאים ולצרכנים יומיומיים כאחד".

ד"ר ניצן פרימור, מנכ"ל 'נוה פארמה' המתמחה ביצירת מוצרי בריאות לרבות זעפרן, מציין: "מחקר שנערך לאחרונה מצא כי נטילת 28 מ"ג של זעפרן מידי יום היה יעיל בדיוק כמו לקיחת תרופות קונבנציונליות לטיפול בדיכאון. מחקר מרתק נוסף שפורסם בכתב העת Journal of Adolescent Psychopharmacology מצא במפורש כי בתמצית זעפרן יש את אותה יעילות כמו בריטלין כאשר מדובר בשיפור המיקוד לילדים הסובלים מ-ADHD, מה שמרמז על כך שיש עתיד מבטיח בפיתוח טיפולים טבעיים חדשים לטיפול במחלות נפוצות אלה. במחקר אחר שנערך אף הוא לאחרונה על ידי כתב העת Journal of Psychopharmacology the עלה כי חולים אשר נטלו תמצית זעפרן במשך 8 שבועות הראו שיפור גדול יותר בתסמינים דיכאוניים".

  • עוד באותו נושא:
  • הייטק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully