וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שילוב קטלני עם גצה ויכולות חדשות: "זהבי הופך לשחקן הקבוצתי האידיאלי"

הישראלי שבישל פעמיים ב-0:3 על מיטיולנד במוקדמות האלופות סחט מחמאות בתקשורת ההולנדית. סניידר: "פ.ס.וו תיתן פייט לאייאקס"

תקציר: פ.ס.וו איינדהובן - מיטיולנד 0:3/ספורט1

ערן זהבי שוב סחט מחמאות בתום משחק ליגת האלופות של פ.ס.וו איינדהובן. הישראלי אמנם לא כבש הפעם, אך בישל פעמיים במהלך ה-0:3 שהשיגה אמש (שלישי) הקבוצה של רוג'ר שמידט על מיטיולנד במסגרת מוקדמות ליגת האלופות. בשער הראשון מצא הישראלי את נוני מדואקה, שכבש שער נפלא בבעיטה מחוץ לרחבה (19), כאשר בדקה ה-32 סיים מהלך קבוצתו נפלא עם עקב גאוני אותו המשיך קודי גאקפו פנימה.

בהולנד כבר דיברו על הקוורטט האימתני שמרכיבים זהבי, מריו גצה, נוני מדואקה וקודי גאקפו. הישראלי אגב, הספיק עד כה לבשל שערים לכל אחד מהשלושה שצויינו, כאשר לשניים מהם בישל אתמול, ולמריו גצה סידר שער במשחק הראשון במסגרת המפגש הכפול מול גלאטסראיי, משחק בו זהבי כבש שלושער כזכור.

בכלל, גצה פורח בתפקיד החדש ליד זהבי: בעונה שעברה הוא תופקד יותר כשחקן כנף, בעוד העונה הוא משחק לרוב מתחת לזהבי, וזה מוכיח את עצמו. "אנחנו מרגישים הרבה יותר מתואמים והרבה יותר מחוברים. היה לנו זמן להתגבש, וכל אחד מצא את התפקיד שהוא הכי טוב בו", מודה גצה.

באתר "voetbalprimeur" קיבל ערן זהבי את הציון 7.5, כאשר נכתב על ישראלי כי הוא "אמנם לא הבקיע, אבל סיפק שני בישולים ונראה שהוא הופך לשחקן הקבוצתי האידיאלי עבור פ.ס.וו. רבע שעה לסיום הוא גם פספס הזדמנות לכבוש באחד על אחד".

כמו כן ציינו באותו אתר ש"פ.ס.וו ממש לא מתגעגעת לדונייל מאלן" שעבר לאחרונה לדורטמונד, והסבירו ש"הרביעייה זהבי, גצה, מדואקה וגאקפו, משחקת עם המון תנועה, ויש לה המון מה להראות לאוהדים השנה. זהבי מראה יכולות חדשות, גם בתור מבשל".

גם וסלי סניידר מתלהב מהגרסה הנוכחית של פ.ס.וו, ומשוכנע שהיא חזקה בהרבה העונה. "פ.ס.וו הולכת להקשות מאוד על אייאקס השנה. הם השתפרו מאוד ביחס לעונה שעברה, ויכולים לעשות דברים גדולים. יש להם את הניסיון של גצה וזהבי, את הכישרון של מדואקה וגאקפו, ונראה שהם מצאו את השיטה האידיאלית עבורם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully