וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"משחק מצוין של הרכש החדש": צפו במהלך של דור פרץ בוונציה

עודכן לאחרונה: 3.8.2021 / 19:30

מתרגל לחיים באיטליה: הקשר הצטיין במשחק הכנה של העולה החדשה לסרייה A ומהלך נהדר שלו הסתיים עם שער ניצחון נגד טוונטה ההולנדית במשחק הכנה

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

דור פרץ יהיה הישראלי הראשון בליגה האיטלקית הבכירה מאז ערן זהבי שעזב את פאלרמו ב-2013, אבל רבים תוהים אם הקשר שהגיע ממכבי תל אביב ו-ונציה יצליחו להחזיק מעמד בסרייה A מעבר לעונה הקרובה. כידוע, ונציה חזרה לליגה האיטלקית הבכירה אחרי 19 שנות היעדרות ופרץ הצטרף אליה בתור אחד משחקני הרכש המשמעותיים, אבל לפניה עוד המון עבודה וגם ראשי הקבוצה מודים שהיא זקוקה לחיזוק נוסף.

המנהל המקצועי של ונציה, פאולו פוג'י, אישר היום שוונציה מנסה לצרף את הבלם מתיה קלדארה וכן את החלוץ מביה ניאנג שעזב את איטליה לטובת ניס הצרפתית וממנה כבר הושאל השנה לאל-האלי הסעודית, אבל בינתיים הקבוצה ממשיכה במחנה האימונים שלה בהולנד ואחרי ניצחון 2:3 על אוטרכט בשבת, היום (שלישי) הקבוצה ניצחה 0:1 את טוונטה.

צפו במהלך של פרץ

המהלך היפה של דור פרץ במשחק האימון של ונציה/מתוך טוויטר

את השער היחיד במשחק הבקיע פרנצ'סקו פורטה בדקה ה-64, במהלך שהחל בסיבוב נפלא של דור פרץ, שהשתחרר מהשמירה ההולנדית, שחרר כדור מהיר לאגף ומשם הדרך לרשת הייתה קצרה. "משחק מצוין של הרכש החדש", אמר השדר בעת הסיבוב של הקשר במהלך שהוביל לשער והוא בהחלט מחזק את מעמדו לקראת פתיחת העונה באיטליה בעוד כשלושה שבועות. כידוע, את העונה תחל ונציה עם שלושה משחקי חוץ רצופים, הראשון הוא מהקשים ביותר נגד נאפולי ב-22.8.

  • עוד באותו נושא:
  • דור פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully