וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שועה יחזור לסגל ועשוי לפתוח מול מכבי פתח תקוה, קומאן: "אנחנו צריכים להשתפר, והרבה"

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 16:41

החלוץ שב מהשעיה. מאמן בית"ר ירושלים מצפה לשיפור בגביע הטוטו (רביעי, 20:30, ספורט4): "אנחנו צריכים יותר ביטחון, כי אנחנו יכולים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב". ג'אן ופלשר ייעדרו מנגד, לוזון: "אנחנו עדיין בתקופת ההכנה, ברור שתהיה רוטציה"

תקציר: הפועל ירושלים - בית"ר ירושלים 0:1/ספורט1

בית"ר ירושלים

לאחר ההפסד המאכזב בדרבי, תחפש מחר (רביעי, 20:30, ספורט4) בית"ר ירושלים ניצחון ראשון ושער ראשון בגביע הטוטו כשתארח את מכבי פתח תקוה ותהנה מסגל כמעט מלא, פרט לאביאל זרגרי שיקבל מנוחה, אופיר קריאף, שעדיין סוחב הרחקה מהעונה שעברה, ומיכאל אוחנה הפצוע. ירדן שועה יחזור לסגל ונמצא בתמונת ההרכב, בעוד סנטיאגו אוקמפוס, רועי פדידה ועומר לקאו יזכו ליותר דקות משחק מחר. במועדון מקווים כי עד מחר יושגו כל האישורים עבור חלאופילו פלייטר וריצ'מונד בואצ'י והם ינחתו בישראל במהרה.

באימון המסכם, שהתקיים בחום הכבד, ערך ארווין קומאן מספר שינויים בהרכב, ותרגל מספר אפשרויות. "אנחנו לוקחים את המשחקים בגביע הטוטו ברצינות, למרות שאלה משחקי קדם עונה", אמר המאמן. "אנחנו צריכים להשתפר, והרבה. לא הבקענו, אבל זה יגיע, ואנחנו מתאמנים על זה הרבה. אנחנו צריכים יותר ביטחון, כי אנחנו יכולים לשחק כדורגל הרבה יותר טוב, זה משחק בית שלנו והשחקנים שיעלו מחר לדשא מוכנים לכך".

הרכב משוער: איתמר ניצן, סנטיאגו אוקמפוס, אוראל דגני, דוד חוג'ה, אורן ביטון, תמיר עדי, עומר לקאו, מרקו ינקוביץ', מתאוסיניו, רועי פדידה, עוזיאל פרדו (ירדן שועה).

ארווין קומאן מאמן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מצפה לשערים. קומאן/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

מכבי פתח תקוה

הקבוצה תחפש ניצחון ראשון בגביע הטוטו, אחרי ההפסד 1:0 להפועל תל אביב. חלוץ הרכש דור ג'אן עדין לא כשיר וגם הבלם דניאל פלשר פצוע וייעדר. "אנחנו נכנסים לרצף של ארבעה משחקים ב-10 ימים, ואנחנו עדיין נמצאים בתקופת ההכנה", אמר המאמן גיא לוזון לקראת המשחק. "ברור שתהיה רוטציה ובסופו של דבר כל שחקני הסגל ישחקו. מי שיציג את היכולת הכי טובה ויהיה בכושר הטוב ביותר, הוא זה שיפתח במשחק הליגה הראשון".

הרכב משוער: אריק ינקו, תומר לוי, אור בלוריאן, מרכוס דיניז, ירדן כהן, ניקו אולסק, ארד בר, בן רייכרט, אלסאן דומבייה, ג'יימס, שלו דניאל (רוי רונן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully