וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמועות ב-NBA: לוקה דונצ'יץ' בדרך לחוזה עתק, קוזמה כנראה לא ישחק עם אבדיה

כוכב המאבריקס צפוי לחתום לחמש שנים בתום המשחקים האולימפיים בטוקיו. בוויזארדס חוששים שהשחקן שהגיע מהלייקרס לא יתאים לצד ביל. קרי בדרך להארכת חוזה עם הווריירס. שלוש קבוצות בעקבות דניס שרודר. גם טיילר דורסי מעורר עניין

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

שלושה ימים לאחר הדראפט ובזמן שהנבחרת האמריקאית מתמודדת במשחקים האולימפיים בטוקיו, בארצות הברית מתכוננים לקראת פתיחת עונת ה-NBA כאשר במהלך היום (שני) עלו לכותרות לא מעט אפשרויות לטריידים מעניינים.

סטף קרי גולדן סטייט. AP
בדרך לחוזה חדש? קרי/AP
  • הכתב מארק שטיין מדווח כי לוקה דונצ'יץ', שמככב בימים אלה במדי נבחרת סלובניה באולימפיאדה, יחתום בקרוב על חוזה חדש עם דאלאס למשך חמש שנים כששכרו צפוי לעמוד על 202 מיליון דולר לאורך התקופה. עם זאת, לפי הדיווח השיחות ייערכו לאחר המשחקים האולימפיים.
  • אדריאן ווז'רנאוסקי מ-ESPN מדווח כי מספר קבוצות בליגה מגלות עניין בשחקנה לשעבר של מכבי תל אביב טיילר דורסי.
  • סטף קרי צפוי לחתום בקרוב על חוזה חדש עם הווריירס. על פי הדיווח הכוכב ישתכר 215 מיליון דולר למשך ארבע שנים.
  • קייל קוזמה, שנחת רק לאחרונה בוושינגטון עשוי לעזוב מהר מאוד. השחקן שהגיע במסגרת הטרייד במסגרתו עבר ראסל ווסטברוק ללייקרס, עשוי לעבור לטימברוולבס. למרות שהם יכולים להשאיר את קוזמה, וושינגטון מרגישה את הלחץ למקסם את היכולת של בראדלי ביל ומאמינים שהוא יתפקד טוב יותר בלי קוזמה לידו.

עוד בוואלה! ספורט

קוואי יקשיב להצעות מחוץ לקליפרס, מיאמי תציע: דראגיץ' ואצ'יווה תמורת לאורי

לכתבה המלאה
לוקה דונצ'יץ' שחקן דאלאס. Ashley Landis, AP
אמור לחתום בתום האולימפיאדה. דונצ'יץ'/AP, Ashley Landis
  • בארצות הברית טוענים כי מיאמי היט, שיקגו בולס ודאלאס מאבריקס צפויות לנסות להחתים את הרכז הגרמני דניס שרודר, שסיים חוזה עם הלייקרס וכעת הוא שחקן חופשי. כזכור, שרודר בן ה-27 שיחק עונה אחת בלבד בעיר המלאכים, ועל אף שהיה נראה כי ימשיך עם הלייקרס, בסופו של דבר שני הצדדים נפרדו.
  • בספורטס אילוסטרייטד טוענים כי בוסטון מעוניינת בגארד ברוקלין ספנסר דינווידי. הגארד התבטא כבר כי הוא מעוניין בחוזה לחמש שנים עם שכר הנע סביב 125 מיליון דולר, מה שעשוי להקשות על הסלטיקס. דינווידי בן ה-28 החמיץ את מרבית העונה האחרונה לאחר שקרע את רצועות הברך.
  • באתלטיק טוענים כי הניקס מוכנים להציע חוזה לאיוון פורנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully