וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: עמית זנטי סגר עקרונית את תנאיו

החלוץ שמחזיק בחוזה בבני יהודה אך לא נמצא בתכניות של יוסי אבוקסיס צפוי להצטרף לקבוצה מעיר היהלומים. המכשול: דמי ההעברה

תקציר מגביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

מכבי נתניה, שהודיעה היום (שני) בבוקר על החתמתו של הבלם רז שלמה, שמגיע בהשאלה עם אופציית רכישה מהפועל תל אביב, מנסה להתחזק גם בחלק הקדמי ומי שסגר עקרונית את תנאיו בקבוצה, הוא החלוץ עמית זנטי ששיחק בעונה שעברה בבני יהודה.

מה שמונע כרגע את השלמת העסקה, זו דרישתו של בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, לתשלום של דמי העברה עבור החלוץ שמחזיק בחוזה גם לעונה הנוכחית בשכונת התקווה. זנטי לא נמצא בתוכניות המקצועיות של המאמן יוסי אבוקסיס ואף לא המריא עם הזהובים למחנה האימון שהם קיימו ברומניה. זנטי קיווה לקבל שחרור בחינם וכעת מתנהלים מגעים בין נציגיו לבין אברמוב בנוגע לגובה דמי ההעברה.

עמית זנטי שחקן בני יהודה חוגג שער. דני מרון
בני יהודה עשויה להערים קשיים. זנטי/דני מרון

כאמור, מוקדם יותר נסגרה עסקת השאלות של רז שלמה מהפועל תל אביב למכבי נתניה, כשלצהובים-שחורים אופציה לרכוש אותו בסיום העונה במיליון שקל. הבלם בן ה-21 עוזב את האדומים בפעם הראשונה, אחרי שערך הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת בעונת 2016/17 ובמרוצת השנים הפך לחלק בלתי נפרד מהסגל. חרף גילו הצעיר, הוא הספיק לרשום 91 הופעות במשחקי ליגה במדים האדומים.

אחרי שנחה במחזור הראשון, השבוע תיכנס מכבי נתניה למעגל המשחקים בגביע הטוטו, כשתארח ביום רביעי את הפועל ירושלים וביום ראשון היא תשחק בחוץ נגד מכבי פתח תקווה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully