וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מול נפטצ'י באקו/הלסינקי, הגרלה נוחה למכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 4.8.2021 / 9:18

הירוקים נמנעו ממפגש עם קייראט בסיבוב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג, אם יעפילו אליו, ויפגשו את המפסידה בין שתי הקבוצות. הצהובים נמנעו מגלאטסראיי ו-ויטסה והוגרלו מול המנצחת בין קולוס קובאליבקה ושחטאר קרגנדי. ב"ש מול המפסידה בין ראפיד וינה ואנורתוזיס

תקציר: מכבי חיפה - דינמו טביליסי 1:5/ספורט2

עוד לפני פתיחת סיבוב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג, שלוש הנציגות הישראליות באירופה הוגרלו היום (שני) בשלב פלייאוף העלייה לשלב הבתים.

מכבי חיפה, שהוגרלה במסלול האלופות הנפרד ולא היתה מדורגת, קיבלה את המפסידה בין נפטצ'י באקו (אזרבייג'אן) לבין ה.י.ק הלסינקי (פינלנד).

לעומתה, במסלול הראשי, מכבי תל אביב הייתה מדורגת מלכתחילה ותפגוש את המנצחת בין קולוס קובאליבקה (אוקראינה) לבין שחטאר קרגנדי (קזחסטן).

גם הפועל באר שבע היתה מדורגת, אך הדרך שלה לשלב הבתים נראית קשה שכן אם תגיע לפלייאוף, תפגוש את המפסידה בין ראפיד וינה (אוסטריה) לבין אנורתוזיס פמגוסטה (קפריסין).

המשחק הראשון בפלייאוף יתקיים ב-19 באוגוסט והגומלין שבוע לאחר מכן, ב-26 באוגוסט.

משחקי סיבוב המוקדמות השלישי בחמישי הקרוב:

20:00: מכבי חיפה - טורשאבן
21:00: שלונסק ורוצלאב - הפועל באר שבע
21:15: ספרטק טרנבה - מכבי תל אביב

משחקי הגומלין בחמישי הבא (12 באוגוסט):

20:00: הפועל באר שבע - שלונסק ורוצלאב
20:30: מכבי תל אביב - ספרטק טרנבה
21:45: טורשאבן - מכבי חיפה

שחקן מכבי חיפה עומר אצילי. מאור אלקסלסי
רוצה את שלב הבתים. אצילי/מאור אלקסלסי

מכבי חיפה

הירוקים פייבוריטים במפגש בסיבוב המוקדמות השלישי עם טורשאבן, אלופת איי פארו, ואם יגיעו לשלב הפלייאוף אז ישחקו מול אחת האלופות שתיפול מסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית (אחרי שהודחה כבר מליגת האלופות) - המפסידה בין נפטצ'י באקו (אזרבייג'אן) לבין ה.י.ק הלסינקי (פינלנד).

הקבוצה האזרית עדיפה לפחות על הנייר על פני אלופת פינלנד והיא הקשתה על אולימפיאקוס לפני שהפסידה לה פעמיים 1:0 והודחה ממוקדמות ליגת האלופות.

הלסינקי היא חברה קבועה במפעלים של אופ"א, אבל מדובר בקבוצה עם סגל מאוד צנוע שמעולם לא רשמה הישג משמעותי באירופה. היתרון היחסי היחיד שיכול להיות לה על פני מכבי חיפה הוא העובדה שהיא כבר בעיצומה של העונה. השחקן הבולט של הפינים בחלק הקדמי הוא הקשר ההתקפי הסלובני פיליפ ואלנצ'יץ', לו 5 שערים ו-3 בישולים העונה. טים ספארב הוותיק והבלם דניאל אושונסי, שיחקו עם נבחרת פינלנד ביורו 2020 בתחילת הקיץ.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב: גולדהאר יכריע בעניין יונתן כהן, פיזה תציע 2 מיליון יורו?

לכתבה המלאה
שרן ייני שחקן מכבי תל אביב. אריאל שלום
הדרך נוחה. ייני/אריאל שלום

מכבי תל אביב

מחזיקת הגביע, כאמור, ידעה שתהיה מדורגת בפלייאוף עוד לפני המשחק הראשון במפעל החדש, ויריבתה הבאה, אם תצלח את הסיבוב השלישי, תהיה מול המנצחת בין קולוס קובאליבקה (אוקראינה) לבין שחטאר קרגנדי (קזחסטן).

קולוס היא קבוצה צעירה שהוקמה לפני 7 שנים, אבל לפני שנה היא כבר הספיקה להדיח את אריס סלוניקי במוקדמות הליגה האירופית והיא נהנית מסגל מגובש שרובו משחק ביחד כבר כמה שנים.

שחטאר קרגנדי כבר שיחקה נגד מכבי חיפה בשלב הבתים של הליגה האירופית בעונת 2013/14 ונגד הירוקים סיימה בתיקו 2:2 והפסידה 2:1. בסגל של קזחים לא מעט זרים, מרביתם מזרח אירופים.

שחקן הפועל באר שבע דור מיכה. דני מרון
מפגש מול האקסית? מיכה/דני מרון

הפועל באר שבע

הקבוצה של רוני לוי הצטרפה למכבי תל אביב בצד של המדורגות בעקבות הדחות של שתי קבוצות שדורגו גבוה ממנה. בכך נמנעה גם היא מרומא, טוטנהאם ובכירות אחרות, נמנעה בהגרלה ממפגש אפשרי מול האקס אנתוני וואקמה, וקיבלה את המפסידה בין ראפיד וינה (אוסטריה) לבין אנורתוזיס פמגוסטה (קפריסין), קבוצתם לשעבר של דור מיכה ורוני לוי.

אנורתוזיס היא כמובן אחת האקסיות המיתולוגיות של רוני לוי, שאימן שם קרוב ל-4 שנים בשתי קדנציות שונות, אבל מי שמכיר אותה יותר טוב מכולם כרגע הוא דור מיכה, ששיחק בה בעונה שעברה. דניס פופוביץ' שהגיע לאחרונה, אמור לייצר מרכז מגרש חזק ביחד עם יוזף הושבאואר הצ'כי ובחלק הקדמי עדיין מופיעים שמות מוכרים כמו קייל לאפרטי ודימיטריוס כריסטופי. מרכז ההגנה השתנה עם צירופם של פאולוס אראיורי ומריוס אנטוניאדיס.

ראפיד וינה היא קבוצה מסוכנת ואם תפגוש את הפועל באר שבע, סימן השאלה המרכזי יהיה האם החלוץ היווני טקסי פונטאס עדיין יהיה שם, או יימכר סוף סוף. קווין וימר חזר לליגה האוסטרית והצטרף מסטוק סיטי וההפסד העיקרי של אוהדי הכדורגל הנייטרליים בישראל יהיה שהם לא יוכלו לחזות בילד הפלא יוסוף דמיר, שעבר לברצלונה ב'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully