וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון: סטרלינג גיבס על סף סיכום

2.8.2021 / 8:35

הגארד (28, 1.88) ששיחק בעונה שעברה באנטוורפן הבלגית ורשם 16.5 נקודות בממוצע למשחק צפוי להצטרף לעולה החדשה ולהיות הזר הראשון שלה. דריל מונרו דחה את הצעת הקבוצה

עומרי כספי מודיע על פרישה מכדורסל/צילום: יותם רונן, עריכת וידאו: עמית שמחה

הפועל גליל עליון, העולה החדשה לליגת העל, נמצאת על סף סיכום עם הגארד האמריקאי סטרלינג גיבס ששיחק בעונה שעברה באנטוורפן הבלגית. אם גיבס יחתום בכפר בלום הוא יהפוך לזר הראשון של הקבוצה לקראת העונה הבאה, וזאת לאחר שדריל מונרו דחה הצעה להצטרף.

גיבס (28, 1.88) החל את קריירת המכללות בטקסס לצד ג'ייקובן בראון, אך עזב אחרי עונה לסיטון הול, בה שיחק אחרי שנה אחת שישב בחוץ. בסיטון הול שיחק שנתיים והיה לאחד מכוכבי הקבוצה. את עונתו האחרונה במכללות העביר בקונטיקט ורשם 12.3 נקודות למשחק.

סטרלינג גיבס, מכללת טקסס. Grant Halverson, GettyImages
זר ראשון לעולה החדשה. סטרלינג גיבס/GettyImages, Grant Halverson

אחרי שלא נבחר בדראפט ה-NBA חתם בקורמנד ההונגרית ורשם עונת רוקי טובה באירופה. ההצלחה הובילה אותו לניז'ני נובגורוד הרוסית, אך אחרי שני משחקים בלבד שוחרר וחזר לקפשוברי ההונגרית שם רשם 20.7 נקודות למשחק. בקיץ 2018 חתם בקולוסוס רודוס היוונית אך עזב אחרי תשעה משחקים וחתם בנאנט מהליגה השנייה בצרפת.

בקיץ 2019 חתם באינטר ברטיסלבה אך שוחרר כשהקבוצה לא הצליחה להגיע לליגת האלופות. בינואר 202 חתם בקופר הסלובנית ורשם 12 נקודות למשחק, זכה עם הקבוצה בגביע הסלובנית לפני שהעונה נעצרה בגלל הקורונה. את העונה שעברה היה אמור גיבס לפתוח בקופר אך עזב בסופו של דבר לאנטוורפן בה רשם 16.5 נקודות ו-4.5 אסיסטים למשחק.

הסגל של גליל עליון כולל נכון לעכשיו ארבעה שחקנים ישראלים שממשיכים עם הקבוצה מהליגה הלאומית - הקפטן אלון ספיר, הסנטר גבי צ'צ'אשוילי, הפורוורד אייזיאה אייזנדורף והרכז עומר טל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully