וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה ממתינה להתפתחויות בגזרת טל בן חיים החלוץ

שחקן הכנף מאוכזב ממעמדו והוזכר כמועמד לחזור לקבוצת נעוריו. גיא לוזון אחרי הפועל תל אביב: "צריכים להתחזק בשלושה שחקני התקפה"

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

מכבי פתח תקוה, שעברה מתיחת פנים גדולה במהלך הקיץ האחרון, הפסידה אמש (ראשון) 1:0 להפועל תל אביב בפתיחת שלב הבתים בגביע הטוטו. זה היה משחקם הרשמי הראשון של המלאבסים, שעדין רחוקים מלהשלים את הסגל ומחפשים לפחות שלושה שחקני התקפה חדשים, לחיזוק החלק הקדמי, אחרי עזיבתם של ליאל עבדה ותאי בריבו. בצוות המקצועי ינסו למצות את האופציות בשוק הישראלי, כאשר אופציה מעניינת שעלתה בימים האחרונים על הפרק, היא צירופו של החלוץ טל בן חיים, שבשלב זה מאוכזב מאוד ממעמדו במכבי תל אביב. בן חיים שיחגוג השבוע את יום הולדתו ה-32, גדל במחלקת הנוער של מכבי פתח תקוה ואף שיחק שש שנים במדי הקבוצה הבוגרת.

יש לציין שנכון לעכשיו, אף גורם במועדון לא פנה לבן חיים או לנציגיו, אולם שמו עלה כמועמד לחיזוק, אם וכאשר ישוחרר ממכבי תל אביב. המלאבסים מתקשים למצוא שחקני חיזוק לחלק הקדמי, כאשר גיא מלמד שקיבל הצעה, מסרב לשוב ארצה בשלב הזה וגם מוחמד עוואד, שחקנה של מכבי חיפה, ששמו עלה על הפרק, מעדיף לבחון אופציות אחרות.

טל בן חיים מכבי תל אביב. אודי ציטיאט
מאוכזב מאוד ממספר הדקות שלו. בן חיים/אודי ציטיאט

אמש, למרות שהיה זה המשחק הרשמי הראשון של העונה, הבהיר המאמן גיא לוזון את הצורך שלו בהבאת שחקני חיזוק לחלק הקדמי, שכן עד כה צורפו רק דור ג'אן שחזר מפורטוגל ומיקו ממן, שהגיע מהפועל רמת גן מהלאומית.

"היו לנו מספר התקפות שבהן הייתה חסרה לנו הרגל המסיימת כדי להבקיע", אמר המאמן גיא לוזון בסיום המשחק. "לא היינו מספיק חדים מקדימה ובלי קשר לזה, ברור לנו שאנחנו צריכים להתחזק בחלק הקדמי, עם שלושה שחקני התקפה. אף אחד כאן לא אוהב להפסיד, אבל אני לא יכול להגיד שמישהו מהשחקנים, לא נתן את כל כולו, הפעם זה לא הספיק, נתכונן למשחק הבא".

"עבורי זה היה עוד משחק שרציתי לנצח, כמו בכל משחק", אמר השוער אריק ינקו בסיום, כשנשאל איך זה מבחינתו לנצח את הפועל תל אביב, ממנה הגיע לפתח תקוה. "זה משחק ראשון שלנו וברור שרצינו לנצח, היו דברים יותר טובים ופחות טובים ואנחנו מתקדמים".

על הסגל שנחלש והציפיות מהקבוצה, הוסיף ינקו: "זה בסך הכל המשחק ראשון בגביע הטוטו, כך שהציפייה מאיתנו היא ברורה, עשינו עונה טובה ורוב הסגל נשמר, אני חושב שהצוות עובד על חיזוק ואני מקווה שנעשה העונה את מה שעשינו בשנה שעברה".

ינקו הסביר את החלטתו להגיע למכבי פתח תקוה, לצד חלומו לצאת בקיץ לחו"ל ואמר: "אני מאמין בלב שלם שעשיתי את הבחירה האמיתית ובחרתי במקום שהכי רצה שאשאר בו. מי שהראה לי הכי הרבה שהוא רוצה אותי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully