וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "מה הקשר בין הקבוצה הזו לקבוצה שתשחק בליגה?"

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 23:47

מאמן הפועל תל אביב כעס על הסגל החסר שעמד לרשותו בגביע הטוטו: "זה פוגע לנו בהכנה. אלה שחקנים שהשקענו בהם הרבה כסף והם לא יכולים לשחק"

תקציר מגביע הטוטו: מכבי פתח תקוה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

הפועל תל אביב פתחה את הופעותיה בגביע הטוטו עם 0:1 קטן על מכבי פתח תקוה. אור בלוריאן כבש שער עצמי לטובת האדומים, אבל ניר קלינגר ממש לא נשמע מרוצה לאחר המשחק ודיבר על הסגל החסר שעמד לרשותו במשחק הזה.

"מה הקשר בין הקבוצה שיחקה היום לזו שתשחק בליגה במחזור הראשון נגד אשדוד? עצוב, מתסכל", אמר קלינגר, "בשנת 2021 צריכים להתעסק בזה. אני, כמאמן, יש שחקנים שלא הכרתי היום. אני מכיר אותם מהנערים, מזל שאני עוקב קצת אחרי מחלקת הנוער. ראיתי אותם היום מקרוב פעם ראשונה. הם שיחקו והיו בסדר גמור, אבל זה עצוב"

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
הניצחון ממש לא הרגיע אותו. ניר קלינגר/קובי אליהו

"אני לא מפנה אצבע מאשימה לאף אחד. אני, במצבי, צריך להיזהר עם האצבעות שלי ואני לא מפנה לאף מקום אלא רק אומר את התחושות שלי. יש לנו אווירה ויש רוח בקבוצה ורואים את זה, גם אם 12-13 שחקנים שהם פוטנציאלים להרכב היו חסרים. אני אומר את האמת, תמיד. אנחנו נסתדר בגביע הטוטו, אבל זה פוגע לנו בהכנה ובתרגולים לליגה. אני צריך לחפש עכשיו משחקי הכנה במהלך השבוע ואין עם מי לשחק כי כולם משחקים בגביע הטוטו. השחקנים האלה צריכים דקות משחק. אלה שחקנים שהשקענו בהם הרבה כסף והם לא יכולים לשחק ולא יכולים להתכונן לעונה, זה מכעיס אותי. זאת התחושה שלי. זה מצב ואנחנו מתמודדים"

גיא לוזון אמר: "השחקנים נתנו הכל. לא הצגנו כדורגל גדול, רחוק מכך, אבל הגענו למספיק הזדמנויות כדי להבקיע. ברור לנו שאנחנו צריכים להתחזק בחלק הקדמי ונעשה את זה. אנחנו צריכים שלושה שחקנים בחלק הקדמי פלוס דור ג'אן שיחלים מהפציעה. השוק הישראלי ממש לא משופע בשחקני התקפה והמשימה להביא זר נהייתה קשה מהסיבה הפשוטה שחלקם לא רוצים להגיע לישראל אחרי מה שהיה והמחירים עלו, אבל נעשה את שלנו ונביא את מי שצריך כדי שתהיה פה קבוצה טובה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully