וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורמולה 1: מירוץ משוגע בהונגריה עם מנצח מפתיע ועלייה של המילטון לפסגה

ורשטאפן שוב סבל מחוסר מזל בפתיחה וסיים רק במקום ה-10 אחרי התנגשות המונית, המילטון עקף אותו כשסיים שלישי ואוקון חגג ניצחון בכורה

מירוץ כאוטי בגרנד פרי ההונגרי הוביל למנצח מפתיע וגם לשינוי בפסגת דירוג הנהגים בפורמולה 1. שני האנשים המאושרים של הערב (ראשון) הם הצרפתי אסטבן אוקון, שהשיג ניצחון ראשון בקריירה, ואלוף העולם לואיס המילטון שהתקדם למקום הראשון בדירוג הכללי על חשבון מקס ורשטאפן חסר המזל.

אסטבן אוקון נהג קבוצת אלפין-רנו, פורמולה 1. רויטרס
"ניצחון ראשון מני רבים". אסטבן אוקון/רויטרס

ההולנדי של רד בול היה קורבן למסלול החלקלק בבודפשט כבר בהקפה הראשונה, באירוע שאילץ את ואלטרי בוטאס (מרצדס), שארל לקלר (פרארי), סרחיו פרס (רד בול) ולאנס סטרול (אסטון מרטין) לפרוש בשלב מוקדם. "אני מצטער, חברים", אמר בוטאס ברשת הקשר אחרי שהתנגש בפרס.

ורשטאפן המשיך למרות הכול עם הרכב הפגוע, ואחרי שירד מהמקום השלישי ל-13 הצליח להתקדם וגם להשיג נקודה עם המקום ה-10 בסופו של דבר. המילטון, שהיה במקום האחרון אחרי חמש הקפות, סיים שלישי וזה הספיק לו כדי לעלות לפסגה עם שש נקודות יתרון.

אוקון הצרפתי חגג ברשת הקשר בסיום והודה לאנשי קבוצת אלפין-רנו: "אתם פנטסטיים. זה ניצחון ראשון מני רבים". לאחר מכן אמר: "איזה רגע! התחושה נפלאה, זה ניצחון ראשון מאז שרנו חזרה להתחרות. ברכות גם לפרננדו אלונסו (סיים חמישי), הניצחון הזה גם בזכותו". אלוף העולם לשעבר סבסטיאן פטל תפס את המקום השני.

לואיס המילטון (מימין), אסטבן אוקון, סבסטיאן פטל נהגי פורמולה 1. רויטרס
שלישי בהונגריה, אבל ראשון בדירוג. לואיס המילטון, מימין/רויטרס

דירוג הנהגים (אחרי 11 מירוצים)

  • 1. לואיס המילטון (בריטניה, מרצדס) 192 נקודות
  • 2. מקס ורשטאפן (הולנד, רד בול) 186
  • 3. לאנדו נוריס (בריטניה, מקלארן) 113
  • 4. ואלטרי בוטאס (פינלנד, מרצדס) 108
  • 5. סרחיו פרס (מקסיקו, רד בול) 104

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully