וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליל ניצחה 0:1 את פריז סן ז'רמן וזכתה באלוף האלופים הצרפתי

שקה כבש שער אדיר לזכות אלופת צרפת (45) והעניק לה את הגביע על חשבון מחזיקת הגביע, שהגיעה ללא מרבית כוכביה. דראקסלר החמיץ מספר פעמים, ופ.ס.ז' מאבדת את התואר לאחר שמונה זכיות רצופות. חכימי ספג בוז מהצופים בבלומפילד

אלופת צרפת ליל היא המחזיקה החדשה בתואר אלוף האלופים המקומי לאחר שגברה הערב (ראשון) 0:1 על מחזיקת הגביע פריז סן ז'רמן במשחק שנערך באצטדיון בלומפליד בישראל. מאז 2009 נדד משחק אלוף האלופים של צרפת למדינות אחרות - מקנדה ועד גאבון, ולאחר שבעקבות שנת הקורונה אולצו המארגנים לקיימו בלאנס, כעת שוב נהנו אוהדי מדינה אחרת משתי הקבוצות הטובות בליגה הצרפתית.

לאחר מחצית ראשונה מעט מנומנת עם הזדמנות אחת לכל צד (בוראק יילמאז בדקה ה-6, ויוליאן דראקסלר בדקה ה-40), הצליח שקה הפורטוגלי למצוא את הרשת בבעיטה נפלאה לחיבורים של קיילור נבאס, שלא יכול היה להושיע (45). מה שהעיב מעט על האווירה היה שריקות הבוז שספג אשרף חכימי מהאוהדים המקומיים, זאת לאור התבטאויות פרו פלסטיניות שלו במהלך מבצע שומר חומות.

שקה שחקן ליל. דני מרון
כבש גול נהדר. שקה חוגג/דני מרון

מי שחיכה לקיליאן אמבפה וניימאר, לא זכה לראות אותם בבלומפילד. הכוכב הצרפתי חזר רק לאחרונה לאימונים ונותר בפריז, בעוד חברו הברזילאי יסיים את החופשה רק מחר, כמו יתר השחקנים שהשתתפו בגמר היורו (ג'אנלואיג'י דונארומה, מרקו וראטי) וגמר קופה אמריקה (אנחל די מריה, לאנדרו פארדס ומרקיניוס). גם המצטרף הטרי סרחיו ראמוס היה חסר בגלל פציעה.

בעצם הזכייה קוטעת ליל רצף של שמונה זכיות בתואר אלוף האלופים בצרפתי מצד פ.ס.ז' ולאחר שאיבדה לא מעט שחקנים בקיץ הנוכחיף מזכירה הקבוצה של ז'וסלין גורבנק שהיא עדיין האלופה, זאת למרות שלא מעט מכוכביה של פריז לא הגיעו.

אשרף חכימי שחקן פריז סן ז'רמן. ברני ארדוב
סופג שריקות בוז בכל פעם שנוגע בכדור. אשרף חכימי/ברני ארדוב
שופט המשחק הישראלי יגאל פריד. דני מרון
שפט בסופר קאפ הצרפתי. פריד/דני מרון

הרכבים

ליל: לאו ז'ארדים, טיאגו ז'אלו, ז'וזה פונטה, סוון בוטמן, ריינילדו מנדאבה, לואיז אראוז'ו (ג'ונתן איקון, 85), בנז'מן אנדרה, שקה (יוסוף יאזיצ'י, 79), ג'ונתן במבה (דומגוי ברדאריץ', 85), ג'ונתן דייויד (טימות'י וואה, 76), בוראק יילמאז.

פריז סן ז'רמן: קיילור נבאס, אשרף חכימי, תילו קהרר, פרסנל קימפמבה (לייבין קורזאווה, 81), עבדו דיאלו, אנדר הררה, דנילו, ג'וניור דינה אבימבה (ג'ורג'יניו ויינאלדום, 71), יוליאן דראקסלר, ארנו קלימואנדו (איסמעל גארבי, 81), מאורו איקרדי.

הקהל שהגיע לאצטדיון בלומפילד למשחק הסופר קאפ הצרפתי. ברני ארדוב
הקהל ביציעי בלומפילד/ברני ארדוב

מהלך המשחק

  • דקה 6: בעיטה חופשית של בוראק יילמאז שפשפה את החומה וחלפה בסמוך לקורה של קיילור נבאס.
  • דקה 28: יוליאן דראקסלר בעט מקצה הרחבה כדור מסובב שחולץ ברגע האחרון על ידי שוער ליל לאו ז'ארדים.
  • דקה 40: התקפה יפה של ליל הסתיימה בבעיטה חלשה של בוראק יילמאז שנקלטה על ידי נבאס.
  • דקה 45: גול! ליל עולה ל-0:1: שקה הפורטוגלי בעט מקצה הרחבה כדור אדיר שננעץ ברשת מבלי שנבאס הצליח להושיע.
  • דקה 57: כדור קרן שעלה לרחבה מצא את ראשו של עבדו דיאלו שהחמיץ מקרוב את שער השוויון.
  • דקה 75: יוליאן דראקסלר שוב היה קרוב לכיבוש כשבעט מהאוויר, אך הכדור שלו לא פגע במסגרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully