וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל איכסל לא העמידה בטוחות וכרגע יורדת לליגה א'. נעשתה פנייה למחוזי

הרשות לבקרת התקציבים הודיעה כי הקבוצה לא קיימה את החלטת פסק הדין ובמצב הנוכחי הפועל פתח תקוה חוזרת ללאומית. איכסל לקראת הדיון ברביעי במחוזי: "אופטימיים לגבי העתיד"

הגרלת משחקי ליגת העל, הליגה הלאומית וגביע הטוטו לעונת 2021-22/צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

האם הפועל איכסל תורד באופן סופי לליגה א'? הרשות לבקרת תקציבים הודיעה היום (ראשון) לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל כי הבטוחות בסך 2 מיליון שקלים שהתבקשה קבוצת הלאומית להמציא, לא הוגשו עד לשעה 12:40, בהתאם לפסק הדין.

שחקני הפועל איכסל באימון. הפועל איכסל, אתר רשמי
לא יודעים באיזו ליגה ישחקו. שחקני הפועל איכסל/אתר רשמי, הפועל איכסל

במצב הנוכחי, איכסל יורדת לליגה א' ומי שאמורה להישאר במקומה היא הפועל פתח תקוה, שסיימה במקום הלפני אחרון ונשרה לראשונה בתולדותיה לליגה השלישית. איכסל סיימה את העונה הקודמת במקום השמיני והייתה בפלייאוף העליון.

ראשי איכסל יגישו ערעור למחוזי במטרה להמשיך להילחם על מקומם בליגה, כשיש לציין שאף קבוצה לא הורדה משתי הליגות הבכירות מאז מכבי יפו בסוף שנות ה-90'. אגב, מנהלת הליגה בכדורגל כבר שיבצה את הפועל פתח תקוה במקום איכסל למשחק גביע הטוטו נגד רמת השרון. המשחק נקבע ליום חמישי, יום אחרי שאמור להיערך הדיון במחוזי בעניינה של איכסל.

מהמועדון נמסר: "לפי המסמכים שיש לנו, אנחנו עוברים בבקרת התקציבים, אבל ההחלטה התקבלה על פי שיקול הדעת של יו"ר הבקרה התקציבית סיגלית סייג. אורן חסון יו"ר ההתאחדות לכדורגל ניסה ליצור קשר עם סייג לפני הדיון על מנת להגיע לפשרה, אך היא התעקשה שנשיג שני מיליון ש"ח במזומן. זה ברור לכולנו שאי אפשר להשיג סכום כזה תוך ארבעה ימים, זה כמעט בלתי אפשרי. ביום רביעי יתקיים עוד דיון בבית דין המחוזי ואנחנו מאוד אופטימיים לגבי העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully