וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת קליל חתמה על הסכם ספונסר עם מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 1.8.2021 / 10:08

פרדי אבוקרט, מנכ"ל קליל: "שיתוף הפעולה עם קבוצת מכבי ת"א בכדורסל, שנה תשיעית ברציפות, ממשיך להוות עבורנו חיבור מושלם לערכי המצויינות של החברה ולתת השראה בתחום העסקי והקהילתי"

חברת קליל מכרמיאל, המובילה בישראל את תחום פיתוח וייצור חלונות ומוצרי אלומיניום, חתמה הסכם ספונסר עם קבוצת מכבי תל אביב בכדורסל לעונת 2021-22. זו העונה התשיעית ברציפות שקליל משמשת ספונסר הקבוצה.

פרדי אבוקרט מנכל קליל עם דורון ג'מצ'י, מנהל שיווק והמכירות מכבי תל אביב. דוד כהן,
פרדי אבוקרט מנכל קליל עם דורון ג'מצ'י, מנהל שיווק והמכירות מכבי תל אביב/דוד כהן

פרדי אבוקרט, מנכ"ל חברת קליל, ציין בחתימת ההסכם: "קליל מבחינתנו זהו חיבור מיוחד בין שני מותגים מנצחים ,שחשובה להם ההצלחה על המגרש ובבית".

עדלי מרכוס, מנכ"ל מכבי תל אביב: "המועדון שלנו שם לעצמו למטרה תמיד ללכת עם כל המותגים המובילים בתחומם, וכך קורה עם קליל. במסגרת השותפות, גם השנה כבכל שנה, נגיע למפעל 'שבכרמיאל לסיור ולמשחק כדורסל שאצלנו במכבי מחכים ומצפים לו".

דורון ג'מצ'י, סמנכ"ל שיווק ומכירות: "החיבור עם קליל חשוב לנו בתור מפעל שממוקם בפרפריה ומעסיק מאות עובדים כבר 70 שנה. אנחנו אנשי מסורת, ולהמשיך את השותפות עם קליל זו השנה ה-9 ברציפות, מחממת את הלב".

לאחר חתימת ההסכם הציג דורון ג'מצ'י להנהלה ולעובדי המפעל את צלחת האליפות של מכבי לעונת 20-21 ואת גביע המדינה שמכבי זכתה בו בשנה אחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • קליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully