וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסופרקאפ הצרפתי: פריז סן ז'רמן נחתה בישראל ללא קיליאן אמבפה

עודכן לאחרונה: 31.7.2021 / 22:14

הכוכב נותר בצרפת, נבאס, איקרדי והחברים הגיעו למשחק מול ליל בבלומפילד (ראשון, 21:00). השחקנים שהשתתפו בגמר היורו וגמר הקופה ייעדרו כצפוי

היום הראשון של סרחיו ראמוס כשחקן פריז סן ז'רמן/מתוך האתר הרשמי של פ.ס.ז'

אלוף האלופים ה-45 בתולדות צרפת ייערך מחר (ראשון, 21:00) במיקום היסטורי - אצטדיון בלומפילד בישראל. אחרי נדידות רבות בשנים האחרונות מחוץ לצרפת, הפעם הסופרקאפ יהיה כאן אצלנו, כאשר האלופה ליל תנסה לעצור את רצף הזכיות של מחזיקת הגביע פריז סן ז'רמן, שהניפה את תואר אלוף האלופים בשמונה השנים הקודמות.

מאורו איקרדי שחקן פריז סן ז'רמן בישראל. באדיבות קבוצת קומטק, צילום: עודד קרני,
הצהיר שהוא מחפש נקמה בליל. מאורו איקרדי בישראל/באדיבות קבוצת קומטק, צילום: עודד קרני

כולם המתינו לדעת האם קיליאן אמבפה יעלה על הטיסה לישראל, אחרי שהצטרף רק בימים האחרונים לאימוני פ.ס.ז', אבל בסופו של דבר החליט מאוריסיו פוצ'טינו להשאיר את הכוכב בפריז. לעומתו, פרסנל קימפמבה שחזר יחד עם אמבפה אחרי ההופעה ביורו, נכלל בסגל לתל אביב. עוד נעדרים: ג'אנלואיג'י דונארומה, מרקו וראטי, אנחל די מריה, לאנדרו פארדס, מרקיניוס וניימאר ששיחקו בגמרים של יורו 2020 וקופה אמריקה, וגם סרחיו ראמוס, ראפיניה וחואן ברנאט הפצועים. אשרף חכימי יערוך בכורה רשמית, ג'ורג'יניו ויינאלדום ככל הנראה ימתין על הספסל וכמה מהצעירים ימשיכו לקבל הזדמנות אחרי שהרשימו בהכנה.

הרכב משוער: קיילור נבאס, אשרף חכימי, תילו קהרר, עבדו דיאלו, לייבין קורזאבה, אנדר הררה, אידריסה גיי, ג'וניור דינה אבימבה, יוליאן דראקסלר, ארנו קלימואנדו, מאורו איקרדי.

עוד בוואלה!

מאוריסיו פוצ'טינו: "נקמה בליל? אנחנו רק רוצים להשיג תיקון"

לכתבה המלאה
יוליאן דראקסלר שחקן פריז סן ז'רמן בישראל. באדיבות קבוצת קומטק, צילום: עודד קרני,
גם הוא אמור לפתוח. יוליאן דראקסלר/באדיבות קבוצת קומטק, צילום: עודד קרני

ז'וסלן גורבנק, האיש שהחליף את כריסטוף גאלטייה כמאמנה של האלופה, יערוך למעשה בבלומפילד את הופעת הבכורה שלו בתפקיד. ליל מעולם לא זכתה בסופרקאפ הצרפתי (הפסידה ב-1955 וגם ב-2011) ותנסה לעשות את זה ללא המגן המורחק זקי צ'ליק והשוער היווני אורסטיס קרנזיס שסובל מפציעה. רנאטו סאנצ'ס הפורטוגלי בספק, בעוד בני ארצו שקה וטיאגו ג'אלו שהתעמתו ביניהם במשחק אימון, ירצו את עונש ההרחקה רק בליגה ויוכלו לשחק מחר.

הרכב משוער: לאו ז'ארדים, טיאגו ז'אלו, ז'וזה פונטה, סוון בוטמן, פיליפ ברדאריץ', לואיז אראוז'ו, בנז'מן אנדרה, שקה, ג'ונתן במבה, ג'ונתן דייויד, בוראק יילמאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully