וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן שלילי לקורונה, חדשו המגעים בעניינו מול פיזה

עודכן לאחרונה: 31.7.2021 / 12:06

הקיצוני, שחש לא בטוב בימים האחרונים, לא נושא את הנגיף. המגעים חודשו אחרי כשבוע וחצי, אם פיזה תציע שני מיליון יורו, מכבי תל אביב לא תעמוד בדרכו

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

יונתן כהן, קשרה של מכבי תל אביב, שלא חש בטוב מיד אחרי משחקה של הקבוצה נגד סוטייסקה המונטנגרית, קיבל הבוקר את תוצאות בדיקת הקורונה שערך והתבשר כי הוא שלילי לנגיף. כזכור החמיץ אמש הקשר את אימון הבוקר של הצהובים ונשלח לעשות בדיקת קורונה, שאת תוצאותיה השליליות קיבל כאמור הבוקר.

יונתן כהן, שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
רק בריאות. יונתן כהן/ברני ארדוב

היום נהנתה הקבוצה מיום חופשי והקשר צפוי לשוב כבר מחר לאימוני הקבוצה. בתוך כך, ביומיים האחרונים חודשו המגעים בין ראשי מכבי תל אביב לבין אנשי פיזה, מהליגה השנייה באיטליה, בכל הנוגע לעיסקת העברתו של הקשר. לאחר כמעט 10 ימים של קפאון, חזרו הצדדים לדבר ביניהם, זאת לאחר שהצהובים כבר דחו הצעה בגובה 1.5 מיליון יורו, שהציעו ראשי פיזה. הצעתם האחרונה של אנשי ארץ המגף מורכבת מסכום כסף שיועבר במיידי למכבי, בתוספת למענק כספי נוסף במקרה שהאיטלקים יעלו לסרייה A.

כפי שכבר פורסם, במכבי טוענים שלא יעמדו בדרכו של הקשר, אך ורק אם תגיע הצעה כספית ראויה, עליה יחליט בסופו של דבר הבעלים מיטש גולדהאר. על פי ההערכות, אם ראשי פיזה, שרוצים מאוד לראות את הקשר הישראלי בשורותיהם, יסכימו להעלות את סכום הרכישה לאיזור ה-2 מיליון, העיסקה ככל הנראה תצא לפועל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully