וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וראן נפרד מריאל מדריד: "אחרי עשור, החלטתי שזה הזמן לעזוב"

עודכן לאחרונה: 30.7.2021 / 16:49

בלם הרכש של מנצ'סטר יונייטד, שנרכש תמורת 50 מיליון יורו, בפוסט פרידה מהבלאנקוס: "חלקתי חדר הלבשה עם השחקנים הטובים בעולם, היה לי הכבוד להיות חלק מהזכייה ב'לה דסימה'"

תקציר: דורטמונד - אתלטיק בילבאו 2:0/ספורט1

רפאל וראן זכה ב-11 שנות קריירה בבוגרים ארבע פעמים בליגת האלופות, בארבעה גביעי עולם למועדונים, שלוש פעמים בסופר קאפ האירופי, בשלוש אליפויות ספרד, בשלושה גביעי סופרקאפ ספרדי וגם בגביע המלך, כל התארים עם ריאל מדריד. גם עם נבחרת צרפת הוא זכה בתואר, כנראה החשוב מכולם, גביע העולם ב-2018. כעת הוא ינסה להוביל להישגים גם את מנצ'סטר יונייטד , שסיכמה על רכישתו מריאל מדריד תמורת 50 מיליון יורו.

ריאל מדריד קיוותה להשאיר את וראן בן ה-28 לפחות עונה נוספת במועדון, אלא שאחרי עשור בבירת מדריד הוא החליט לעשות שינוי ולהגשים חלום ילדות - עשור אחרי שזינדין זידאן "גנב" אותו מאלכס פרגוסון.

רפאל וראן במדי מנצ'סטר יונייטד. הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד, אתר רשמי
מתאים לו אדום? וראן במדי יונייטד/אתר רשמי, הטוויטר של מנצ'סטר יונייטד

הבוקר (שישי), לקראת הגעתו לאנגליה, שם יצטרך להיכנס לבידוד לפני שיוכל להשלים רשמית את מעברו ליונייטד, להתחיל להתאמן ולשחק לצד הארי מגווייר במרכז ההגנה, נפרד וראן בפוסט מרגש מאוהדי ריאל מדריד: "הימים האחרונים היו מאוד אמוציונליים עבורי ואני רוצה לחלוק את הרגשות הללו איתכם", כתב וראן, "אחרי 10 שנים מופלאות ובלתי נשכחות בריאל מדריד, מועדון שאוהב לנצח, החלטתי שזה הזמן לעזוב.

"מאז שהגעתי ב-2011, הצלחנו ביחד לעמוד בכל המטרות והשאיפות שאפשר בכלל לחלום עליהם. אני רוצה להודות לכל המאמנים והשחקנים עבור כל מה שהם עשו למעני ולוהודות לכל המדרידיסטס שתמכו בי, עודדו אותי ודחפו אותי לעשות הכל למען הצלחת הקבוצה. היה לי הכבוד לחלוק חדר הלבשה עם השחקנים הטובים בעולם, להיות שותף לניצחונות בלתי נשכחים ובעיקר להיות חלק מה'לה דסימה'. לסיום אני רוצה להודות לכל הספרדים ובייחוד תושבי מדריד, שם גם נולדו שניים מילדיי וזו מדינה שתמיד תהיה מיוחדת עבורי. זה היה מסע מופלא ואני עוזב בתחושה שנתתי את הכל. לא הייתי משנה דבר. עכשיו זה הזמן של מסע חדש להתחיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully