וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטרייד סוכם: ווסטברוק עובר ללייקרס, קוזמה, הארל וקולדוול פופ לוושינגטון

עסקת ענק ב-NBA: הרכז הוותיק יחבור ללברון ודייויס בלוס אנג'לס, הוויזארדס יקבלו שלושה שחקנים אבל עשויים להשתמש בהם לטרייד נוסף על ספנסר דינווידי. אבדיה ירוויח?

אוהדי מילווקי באקס חוגגים זכייה באליפות ה-NBA/רויטרס

טרייד ענק ב-NBA רגע לפני דראפט 2021: ראסל ווסטברוק עובר ללייקרס, וחובר ללברון ג'יימס ואנתוני דייויס בקבוצת הכוכבים בלוס אנג'לס. הרכז הוותיק ביקש מהוויזארדס להעבירו בטרייד, וקיבל את מבוקשו כשחזר לעיר נעוריו וקיבל צ'אנס לזכות באליפות עם לברון ו-AD. וושינגטון תקבל בתמורה את קייל קוזמה, מונטרז הארל, קנטביוס קולדוול פופ והבחירה ה-22 בדראפט הלילה. כמו כן, במסגרת הטרייד וושינגטון תעביר ללייקרס גם בחירות עתידיות בדראפט 2024 ו-2028.

עם החתמתו של ווסטברוק בן ה-33, הלייקרס השיגו את הכוכב שרצו כחלק ממלחמת החימוש של קבוצות הכוכבים בליגה, וכעת יוכלו להעמיד טריו סופרסטארים משלהם, תשובה לקווין דוראנט, ג'יימס הארדן וקיירי אירווינג בברוקלין. הלייקרס היו במקביל במשא ומתן עם סקרמנטו על טרייד שיכול היה לשלוח את באדי הילד ל-LA, אבל העדיפו בסופו של דבר את העסקה על ווסטברוק, שיחליף את דניס שרודר בתור הרכז המוביל בסגל.

ראסל ווסטברוק, וושינגטון וויזארדס. ברקע לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס. Mark J. Terrill, AP
בעונה הבאה הם ישחקו יחד. ווסטברוק לצד לברון/AP, Mark J. Terrill

וושינגטון, מצידה, מקווה שהעסקה תסלול את הדרך לחוזה חדש שיקבל הכוכב השני של הקבוצה, בראדלי ביל. לפי הדיווחים בארצות הברית, ביל העביר מסרים חיוביים לוויזארדס בנוגע לעתידו במועדון, וכעת אחרי העברתו של ווסטברוק הוא יוכל לקבל חוזה סופר-מקס מקסימלי, וכן תהיה לקבוצה את הגמישות הנדרשת כדי להחתים שחקנים איכותיים לצידו.

השחקן הראשון שנמצא על הכוונת הוא ככל הנראה ספנסר דינווידי. לפי דיווחים בארצות הברית, קייל קוזמה ומונטרז הארל שהועברו לוויזארדס כחלק מהטרייד עם הלייקרס, עשויים לעבור לברוקלין כחלק מעסקה נוספת שבסופה דינווידי יהפוך לרכז הבכיר של וושינגטון.

בארצות הברית משוכנעים שהטרייד על ווסטברוק מאותת על כוונות חיוביות של הוויזארדס בנוגע לדני אבדיה, שייתכן שיקבל יותר הזדמנויות לגעת בכדור בהיעדרו של הרכז הדומיננטי. הפרשן הוותיק דייויד אולדריג' צייץ ש"העסקה על ווסטברוק משנה את כל כללי המשחק מבחינת וושינגטון. היא נותנת לה גמישות עתידית, שורה של שחקנים ותיקים סולידיים, ואמורה לעזור להביא לידי ביטוי את הפוטנציאל של דני אבדיה כמוביל כדור משני וכפליימייקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully