וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "הפסדנו לקבוצה טובה יותר מאיתנו"

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 22:49

מאמן אשדוד הסביר את ההדחה לקרבאח והוסיף: "אנחנו תמיד שמים על עצמנו לחץ". יואב ג'רפי: "נהיה קבוצה טובה"

תקציר: מ.ס. אשדוד - קרבאח 1:0/ספורט1

מ.ס. אשדוד נפרדה הערב (חמישי) מהחלום האירופי שלה כשהודחה בסיבוב השני של מוקדמות הקונפרס ליג על ידי קרבאח האזרית. הקבוצה של רן בן שמעון הפסידה 1:0 בבית אחרי 0:0 במשחק הראשון וסיימה את דרכה במפעל.

רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"חסרה לנו קצת איכות במהלך האחרון". בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון: "הפסדנו לקבוצה טובה יותר. חסרה לנו קצת איכות במהלך האחרון. הגענו להרבה מצבים שלפני המצב. ניסינו, השתדלנו ועשינו הכול, החלפנו שיטות, שינינו לחצים. שיחקנו נגד קבוצה טובה. לא הצלחנו לעלות שלב, אבל הרווחנו הרבה דברים. יש לנו קבוצה טובה עם סגל טוב ושחקנים טובים, אבל ההדחה הזו הייתה על השולחן גם לפני המשחק. אנחנו מצפים מאיתנו ליותר, הן תמיד הכי גבוהות. עשינו את המקסימום. תמיד אפשר ליפול למקומות של פעם ראשונה באירופה אחרי המון זמן, אבל שום דבר לא מנחם אותי. עשינו הכול כדי לעבור שלב וזה לא היה מספיק טוב. אף אחד לא שאל אותי על הסגל אחרי התיקו בחוץ, יש לנו שחקנים מצוינים. נשב בשקט ונחשוב איפה צריך לחזק את הסגל. לצערי הרב יש לנו עכשיו חודש עד תחילת הליגה ונצטרך לקבל החלטות נכונות. יכול להיות שחסרה קצת מנהיגות וניסיון. יש לנו שחקנים טובים ומנהיגים טובים, זו תחילת הדרך באירופה, קשה להסיק מסקנות על הקבוצה כי זה שלב מוקדם. צריך להתכונן למשימה. היינו קרובים היום וזה לא היה רחוק מאיתנו. אני מכיר גם תקופות שמשחקים כאלה היו נגמרים ב-3 או 4 וטוב שזה לא קרה. אני מאמין שנהיה קבוצה טובה".

שוער אשדוד יואב ג'רפי: "הדבר שהכי פחדנו ממנו והיחיד שדיברנו עליו זה לא להישאר עם המחמאות. חבל שפתחנו את המשחק קצת מנומנם וספגנו בגלל חוסר עירנות וזה עלה לנו בהדחה. אנחנו מאוכזבים מאוד, אבל מסתכלים קדימה אל עבר הליגה כבר. היינו אופטימיים מאוד והאמנו שאפשר לעבור. קרבאח היא קבוצה מצוינת, אבל האמנו שאנחנו יכולים לעבור אותה בבית. כואב שלא עשינו את זה, אבל זה הכדורגל. עשינו הרבה שינויים, אבל יש לנו הרבה כישרון ושחקנים טובים. יש לנו סגל שאני מאמין בו מאוד. זו תחילת העונה, השחקנים עוד לא בכושר ועוד לא התחברנו מספיק. הסגל צעיר מאוד ולרוב השחקנים אלה משחקים ראשונים באירופה, המעמד קצת הלחיץ ואפשר להבין את זה. אני מאמין שבליגה ניראה הרבה יותר טוב ונהיה קבוצה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully