וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב שוב לא הרשימה: "העומס ומזג האוויר הקשו עלינו"

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 22:55

ואן לוון אחרי הניצחון על סוטייסקה: "היינו צריכים לגמור את המשחק יותר מוקדם". הכירו את היריבה בשבוע הבא: ספרטק טרנבה

תקציר: מכבי תל אביב - סוטייסקה 1:3/ספורט1

מכבי תל אביב אמנם לא שכנעה הערב (חמישי) בבלומפילד, אבל ניצחון 1:3 על סוטייסקה המונטנגרית שלח אותה לסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. בשבוע הבא היא כבר תתארח אצל ספרטק טרנבה הסלובקית במשחק הראשון מבין שניים ולפטריק ואן לוון יש הרבה עבודה.

מאמן מכבי תל אביב אמר אחרי המשחק: "הייתה לנו מחצית ראשונה טובה מאוד והיינו צריכים לכבוש שערים נוספים. ניסינו לתקן את המצב במחצית השנייה, כלומר לכבוש את המצבים שהחמצנו. היינו צריכים לגמור את המשחק כבר בתחילת המחצית השנייה. השבוע העמוס האחרון ביחד עם מזג האוויר הקשו עלינו. עשינו כמה שינויים כדי להכניס קצת אוויר לקבוצה".

על חיזוק אפשרי לסגל של מכבי תל אביב אמר ההולנדי: "אם היינו מסיימים כמו שצריך במחצית הראשונה לא הייתם שואלים את זה, אלא הייתם מחמיאים. היינו צריכים לגמור את המשחק מוקדם יותר".

מאמן מכבי תל אביב פטריק ואן לוון. ברני ארדוב
יש לו הרבה עבודה. ואן לוון/ברני ארדוב

ספרטק טרנבה עלתה לצמד המשחקים נגד מכבי תל אביב אחרי ניצחון בפנדלים על שפשי הרומנית. בסיבוב הראשון היא התקשתה מאוד מול מוסטה ממלטה, אבל גברה עליה 3:4 בסיכום המשחקים. הקבוצה הסלובקית מציגה חלק אחורי מאוד סולידי ופיזי שבנוי ברובו משחקנים סלובקים וצ'כים, וחלק קדמי מהיר וזריז שמתבסס באופן נרחב על הניגרי המבטיח יוסוף באמידלה (11 שערים בעונה שעברה) ושחקן הכנף מחוף השנהב, יאן מיקאל יאו.

הסלובקים רכשו לפני כמה שבועות את החלוץ הצפון מקדוני מילאן ריסטובסקי מרייקה תמורת כ-300 אלף יורו והחזירו הביתה את הקשר רומן פרוחאזקה, שעזב את קבוצת נעוריו לפני שבע שנים וכעת שב אליה בגיל 32. פרוחאזקה שעבר בשנים האחרונות בלבסקי סופיה, ויקטוריה פלזן וגורניק זאבז'ה, מוסיף אלמנט של מנהיגות וניסיון לסגל בו לא מעט שחקנים צעירים.

שמות מעניינים נוספים בקבוצה הסלובקית: הקשר היווני קיריאקוס סאבידיס והבלם פיליפ טבארדזיק. הצ'כי בן ה-28 נחשב למומחה בעיטות חופשיות ולפנדליסט מחונן וכך כבש בארבע השנים האחרונות 20 שערים בכל המסגרות, כולל שניים השנה במוקדמות הקונפרנס ליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully