וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "הצלחנו להגביר את הקצב, אנחנו עדיין רחוקים מהכושר שלנו"

29.7.2021 / 21:59

מאמן מכבי חיפה היה מרוצה מה-1:5 ששלח את הירוקים לשלב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. הכירו את היריבה הבאה: טורשאבן

תקציר: מכבי חיפה - דינמו טביליסי 1:5/ספורט2

במכבי חיפה שמחו והתחבקו על כר הדשא לאחר שעלו בקלילות הערב (חמישי) לשלב המוקדמות השלישי בקונפרנס ליג על חשבון דינמו טביליסי הגאורגית. הירוקים הביסו 1:5 את היריבה, ויחד עם ה-1:2 במשחק הראשון שנערך בגאורגיה עלו שלב עם 2:7 בסיכום הכללי. מאור לוי פתח את מסכת הכיבושים עבור הקבוצה של ברק בכר, כששער עצמי של ספורקסלדה, עוד אחד של אצילי ועוד שניים של יובל אשכנזי סידרו לאלופת ישראל את המקום השלב הבא.

בשלב הבא, מחכה לירוקים את טורשאבן מאיי פארו, שהשלימה ניצחון כפול על בודוצ'נוסט ממונטנגרו - 0:2 בחוץ אחרי 0:4 בבית בשבוע שעבר. אלופת ישראל ביתרון 1:2 אחרי הניצחון בגאורגיה בחמישי שעבר, ואם תעשה את העבודה אז היא תארח את המשחק הראשון מול טורשאבן בחמישי הבא (5 באוגוסט) ותצא לאיי פארו שבוע לאחר מכן.

מאמן מכבי חיפה ברק בכר. מאור אלקסלסי
"אני חושב שהיום הוכחנו כמה הסגל שלנו באמת עמוק". בכר/מאור אלקסלסי

מאמן הירוקים ברק בכר: "אני חושב שהיום הוכחנו כמה הסגל שלנו באמת עמוק. כל מי שנכנס עשה את העבודה ועשה אותה על הצד הטוב ביותר. צריך להבין שהיריבה היא ממש לא קבוצה חלשה והיא הביכה אותנו לא מעט היום. זה ברור שאנחנו רחוקים מהכושר שלנו, ורק לפני כמה משחקים הפסדנו לקייראט שהגיעה בכושר מצוין. רק במשחקים האחרונים הצלחנו להגביר את הקצב, וזו המטרה - לשפר את הכושר הגופני ואת כושר המשחק".

על מאור לוי ויובל אשכנזי: "אין הוקוס פוקוס. כמה שזה קלישאתי, צריך לעבוד קשה. גם מאור, וגם יובל אשכנזי שעבד קשה והשקיע המון. אין ספק שיש פה סגל שאפשר ללכת איתו רחוק".

עוד בוואלה! ספורט

מכבי חיפה הביסה 1:5 את דינמו טביליסי ועלתה שלב בקונפרנס ליג

לכתבה המלאה
יובל אשכנזי שחקן מכבי חיפה חוגג שער. מאור אלקסלסי
זכה לפרגון מבכר. אשכנזי/מאור אלקסלסי
קווין שינדלר במדי קאמבור 2018. Soccrates Images, GettyImages
בגיל 33 עבר לעמוד על הקווים. קווין שינדלר/GettyImages, Soccrates Images

אם תעבור גם את הסיבוב השלישי ותגיע לשלב הפלייאוף, מכבי חיפה לא תהיה מדורגת ותוגרל מול אחת מחמש הנושרות ממסלול האלופות של מוקדמות הליגה האירופית (שהן למעשה קבוצות כמו קייראט שהודחו בסיבוב השני של מוקדמות ליגת האלופות).

HB טורשאבן היא קבוצה חצי מקצוענית, חברה די ותיקה במפעלים האירופים, אבל כזו שמודחת דרך קבע בשלבים מוקדמים. למעשה, הניצחון הזה בפודגוריצה הוא ניצחון החוץ הראשון שלה אי פעם במפעלי אופ"א וכך היא השלימה ניצחון כפול היסטורי. בעבר היו לה חמישה ניצחונות בלבד באירופה - כולם בבית.

אלופת איי פארו נמצאת בעיצומה של העונה בליגה שלה, אבל ניצבת רק במקום השלישי ובפיגור 11 נקודות מהמוליכה קלאקסביקאר. הקשר הגרמני קווין שינדלר בן ה-33, לשעבר שחקן ורדר ברמן והנבחרת הצעירה של גרמניה, עשה הסבה לעמדת המאמן לפני כחודש במקום יונאס דאל הדני והכוכב שלו גם הוא דני עם שם זהה - מיקל דאל בן ה-28 שכבש עד כה 14 שערי ליגה ב-13 משחקים. בסגל גם ארבעה משחקני נבחרת איי פארו והחלוץ הפולני מיכאל פז'יבילסקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully