וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני שיגיע לישראל: אנדר הררה הפתיע את ילדי מרכז פרס לשלום

כוכב פריז סן ז'רמן שיגיע ארצה עם קבוצתו להתמודד במסגרת הסופר קאפ הצרפתי מול ליל ענה על שאלות הילדים בשיחת וידאו

הסופר קאפ הצרפתי שייערך בארץ מתקרב, כאשר היום (חמישי) בבוקר נערך משחק כדורגל בין שתי קבוצות כדורגל בהן משחקים ילדים יהודים וערבים. בנוסף, זכו הילדים להפתעה בדמות כוכב פריז סן ז'רמן אנדר הררה שעלה בשיחת וידאו וענה על שאלות הילדים. על המגרש נפגשו שחקני מכבי קבילו יפו ושחקני קבוצת הכדורגל של מרכז פרס לשלום ולחדשנות, כחלק מפרויקט המרכז לקידום דו קיום באמצעות ספורט.

שחקן ליגת העל עידן ורד וכוכב הרשת ליאם גולן, הגיע למגרש עם גביע הסופר קאפ המקורי שהגיע מצרפת ויוענק למנצחת בסופר קאפ הצרפתי בו יתמודדו מחזיקת הגביע פריז סן ז'רמן נגד האלופה ליל ביום ראשון בבלומפיליד.

שחקן הפועל תל אביב עידן ורד עם ילדי מרכז פרס לשלום. חן שנהב, אתר רשמי
עידן ורד עם ילדי מרכז פרס לשלום/אתר רשמי, חן שנהב
שחקן הפועל תל אביב עידן ורד עם ילדי מרכז פרס לשלום. חן שנהב, אתר רשמי
עידן ורד עם הילדים וגביע הסופר קאפ/אתר רשמי, חן שנהב

אנדר הררה השיב כאשר נשאל על ידי הילדים האם הוא נרגש לחזור לשחק מול קהל אוהדים: "זו תהיה הפעם הראשונה שלי בישראל, ובתל אביב בפרט, אני מחכה בקוצר רוח לשחק בתל אביב מול קהל אוהדים, כי עברה שנה מאז שראינו קהל פיזי במגרשים. זה הגביע הראשון של העונה ואני שמח שזה בישראל כי תמיד שאני צופה במשחקים מישראל יש אווירה שמחה במיוחד".

שחקן ליגת העל עידן ורד איחל לו בהצלחה במשחק, והררה המשיך: "כדורגל הוא ספורט שמחבר בין אנשים ובין מדינות עוינות. כדורגל הוא מפתח לחיבור בין אנשים במטרה להפוך את העולם לטוב יותר ואני שמח להיות נוכח כאן היום ולראות ילדים מרקעים שונים שמשחקים יחד".

קבוצת קומטק שיזמה את האירוע, מסרה כי היא רואה בספורט פלטפורמה לגישור בין מגזרים ומדינות ופועלת לקדם את תדמיתה של מדינת ישראל בעולם. קבוצת קומטק והפילנתרופ סילבן אדמס עומדים מאחורי אירוח אירועי הספורט הגדולים בעולם בישראל, בשיתוף עיריית תל אביב-יפו.

  • עוד באותו נושא:
  • אנדר הררה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully