וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "נצטרך למלא את החלל הגדול שהותיר ליאל עבדה"

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 14:19

מכבי פתח תקוה ערכה מסע"ת לפתיחת העונה, המאמן מתגעגע לכוכב שעזב לסלטיק: "הרבה בזכותו הגענו לפלייאוף". דור ג'אן: "המטרה שלי להוביל וליהנות, לכן אני פה"

מסיבת העיתונאים לפתיחת העונה של מכבי פתח תקוה/צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

מכבי פתח תקוה הגיעה לעונה שעברה בתור העולה החדשה לליגת העל והציפיות ממנה היו בהתאם, אבל זה לא מנע מגיא לוזון ומחניכיו להגיע לפלייאוף העליון ולהיאבק על הכרטיס לאירופה עד לישורת האחרונה.

הבוקר (חמישי), שלושה ימים לפני שמכבי פתח תקווה תארח את הפועל אביב במחזור הפתיחה בגביע הטוטו (ראשון, החל מ-20:15 בספורט4), ערכה מכבי פתח תקוה מסיבת עיתונאים לכבוד פתיחת העונה, בהשתתפות המאמן גיא לוזון ומי שמסומן כרכש הנוצץ שלה, דור ג'אן.

גיא לוזון מאמן מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
יצטרך למצוא מישהו שימלא את המקום של עבדה. לוזון/שלומי גבאי

"הציפיות לעונה הזו? קודם כל, שנמשיך להיות קבוצה לוחצת, אגרסיבית, שמחפשת להשפיע על המשחק, לחטוף כדורים ולעשות גולים מהירים", אמר לוזון, "אנחנו רוצים לשפר את כל מה שקשור לצד ההתקפי, לכבוש יותר שערים ולהיות יותר מסוכנים בכל משחק".

על עזיבת עבדה: "ליאל היה השחקן הכי משמעותי שלנו בחלק ההתקפי, היה מעורב ברוב השערים שלנו, אם זה בבישולים ואם בשערים, ואין ספק שנצטרך למלא את החלל הזה. בסופו של דבר, הרבה בזכות היכולות שלו הגענו לפלייאוף העליון ואנחנו נעשה את הכל כדי שזה יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
גיא לוזון עם דור ג'אן במסיבת העיתונאים של מכבי פתח תקוה. שלומי גבאי
עונה חדשה בפתח. גיא לוזון עם שחקן הרכש דור ג'אן/שלומי גבאי

אם הסגל הושלם: "עדיין לא, אנחנו נתחזק בשניים או בשלושה שחקנים בחלק הקדמי. ברגע שזה יקרה, שנמצא את השחקנים האלה, אני מאמין שנהיה קבוצה טובה יותר מאשר בעונה שעברה".

המטרות לעונה: "כשהסגל יושלם נדבר על המטרות העתידיות, אבל ברור שפלייאוף עליון יהיה הצלחה ואנחנו נעשה את הכל כדי לבנות קבוצה שתוכל לספק את המטרות".

דור ג'אן סיפר מדוע חזר לארץ: "הרגשתי שדברים הלכו לי מצוין בפורטוגל וזכיתי להמון פידבקים חיוביים מהמנהל המקצועית, מהמאמן ומכל המעטפת, אבל הבהרתי להם חד משמעית את הרצונות והשאיפות שלי וברגע שלא שידרנו על אותו גל, הבנתי שצריך לעשות חושבים מחדש ולמצוא מקום שישרת את המטרות שלי ואני את שלו. עם מכבי פתח תקוה היה מאץ' ואני שמח להיות פה. אני לא מאוכזב להגיע לפה, כי המטרה של שחקני כדורגל זה להוביל, לשחק וליהנות - ואם לא מצאתי מקום כזה באירופה, אז אני שמח להיות פה. היו מספר הצעות, גם מאירופה, אבל חיפשתי דברים ספציפיים, מועדון שאהנה, ארגיש חיבור והמטרות יהיו משותפות".

מאמצי השכנוע מצד מכבי פתח תקוה כדי שיחתום: "בשיחה שלי עם גיא, גם אשתי ישה בסלון לידי, הרגשתי שמצאנו אחד את השני. אני לא יודע אם הוא יודע, אבל גם אשתי מאוד התרגשה מדברים שהוא אמר לי ולכן הבחירה לא הייתה קשה עבורי".

על עבדה אמר ג'אן: "אני לא מכיר אותו אישית, אבל עקבתי אחרי הכדורגל הישראלי ואין ספק שמדובר בכישרון עתיד ובשחקן מצוין. אנחנו כולנו מחזיקים לו אצבעות ומאחלים לו שיגיע הכי רחוק שאפשר. אני לא נלחץ מהציפיות ממני, אני חושב שהציפיות שלי אפילו גבוהות יותר. אצטרך להתחבר מהר לקבוצה, אני אצטרך לדעת לעזור קבוצה והיא לי ואני בטוח שנוכל לעשות דברים גדולים יותר. יהיה קרב על שלושה מקומות בפלייאוף העליון ואין לי ספק שהמטרה שלנו היא להיות שם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully