וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית? "הושגו הסכמות באשר להמשך פעילותה של גלבוע/גליל"

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 18:57

לאחר שדווח על פערים במו"מ מול קבוצת Gevasol, מה שעלול היה להוביל לסגירת הקבוצה, הושגה הסכמה. סגנית האלופה נשארת בחיים

לאחר שנראה היה כי הפועל גלבוע/גליל על סף סגירה, יצאה הערב (חמישי) הודעה כי הושגו הסכמות עם קבוצת Gevasol המנוהלת על ידי גדעון ידין, והיא זו שתממן את צרכיה של סגנית האלופה. "קבוצת גבעסול, קבוצה תעשייתית, לקחה על עצמה לסייע לקבוצה, להמשיך ולקיים את המועדון ואת המסורת שהנחיל חיים אוחיון ז"ל לטובת תושבי האזור בשיתוף המועצה, תוך טיפוח ספורטאים ישראלים צעירים ואוהדי הקבוצה", נכתב בהודעה.

היום בבוקר, חודש לאחר מותו בטרם עת של הבעלים חיים אוחיון, הודיעה הפועל גלבוע/גליל על הפסקת פעילות באמצעות הודעה של משפחת אוחיון. "שלושה שבועות אינטנסיביים ומורטי עצבים שהחלו מרגע סיום השבעה על חיים אוחיון ז"ל, ולאחר שנציגי משפחת אוחיון עדכנו על רצונם לסיים עם הבעלות בקבוצה, נחתמו הבוקר בהודעה שמוציאה משפחת אוחיון, על הפסקת פעילות קבוצת הכדורסל, סגנית אלופת המדינה", נכתב בהודעה מטעם המועצה האזורית גלבוע.

שחקני הפועל גלבוע/גליל, קורן ג'ורנו במרכז. מאור אלקסלסי
סוף הדרך/מאור אלקסלסי

בתקופה האחרונה נערכו מגעים להעברת הבעלות על הקבוצה לחברת Gevasol שהייתה הספונסרית של הקבוצה בעונה שעברה, אלא שבימים האחרונים המגעים כשלו, ונראה שההחלטה של משפחת אוחיון לסגור את הקבוצה היא סופית.

"לאחר שפעלנו ככל יכולתנו וריכזנו כל מאמץ אפשרי בניסיון לייצר מתווה להמשך הפעילות ביחד עם הבעלים, הצטערנו להתבשר ממשפחת אוחיון שלא צלחו המגעים להעביר את הבעלות על קבוצת גלבוע/גליל לבעלים פוטנציאלי חדש, ובהתאם לכך הם החליטו, ומודיעים לנו על סגירת הקבוצה", אמר ראש מועצת גלבוע עובד נור, "הגלבוע מודה למשפחת אוחיון על המאמצים, ומתכוונים להמשיך להצעיד את הכדורסל בגלבוע לבניה ושותפויות חדשות. ספורט בגלבוע הוא קודם כל חינוך לערכים ורוח הקהילה, כי רק משם באה ההצטיינות! לכן, לצד הכאב והצער, אנחנו כבר נערכים ופועלים במגעים מתקדמים, כדי להבטיח שרוח המועדון - היא רוח הגלבוע, תמשיך להפתיע, לרגש ולהוביל בעוז".

אוהדי גלבוע/גליל. מאור אלקסלסי
הקבוצה שלהם נשארת בליגת העל. אוהדי גלבוע/מאור אלקסלסי

עוד נכתב בהודעה כי: "כאמור בחודש האחרון נעשו במאמצים משותפים, אינטנסיביים, ונחושים מצד המועצה, משפחת אוחיון, והבעלים החדשים הפוטנציאלים, למציאת פתרון שיאפשר את פתיחת העונה, כאשר המועצה מעמידה כל אשר ביכולתה להציע ויותר, תוך גיוס משקיעים חדשים אשר יכנסו לנעליו של חיים אוחיון ז"ל, בניהול ובהשקעה בקבוצה. בכוונת המועצה להיעזר בכוונות הטובות שהתגלו בקרב משקיעים מקומיים וברצונם לתרום לקהילה, ובעזרת כספים שיגויסו לבנות ולהגשים מחדש וביתר שאת את חזון הספורט בגלבוע".

לא ברור האם אפשר לשנות את ההחלטה, או לכפות את העברת הבעלות, אך בגלבוע הבהירו בימים האחרונים למנהלת הליגה כי אין ברצונם לפרוש מהיורופקאפ, המפעל אליו נרשמו בקיץ האחרון. בקבוצה חתומים באופן רשמי לעונה הבאה יותם חנוכי, חן כלפון ובניה סרור, כשמי שהיה אמור לאמן את הקבוצה הוא גיא קפלן.

המועצה האזורית גלבוע הגיבה ואמרה: "הבהרה חשובה: רק בעלים יכולים לסגור קבוצת כדורסל! חיים אוחיון ז"ל החזיק בבעלות על קבוצת הכדורסל גלבוע/גליל, כשלמועצה אחזקת מיעוט בבעלות. לנוכח החלטת המשפחה לא להמשיך, והודעת המשפחה הבוקר בהתאם על סיום דרכה בקבוצת גלבוע/גליל, ולנוכח אי הרשמה לליגת וינר-סל, הרי שהקבוצה סיימה את דרכה, בניגוד לרצוננו וחרף כל מאמצינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully