וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ראשון בפרמיירליג ביקר את ההחלטה לחייב את כולם להתחסן

עודכן לאחרונה: 29.7.2021 / 11:45

פביאן דלף, קשר אברטון ונבחרת אנגליה עד לפני כשנתיים, שיתף מסר שמטרתו להביע התנגדות לחיסון נגד קורונה: "עכשיו זו 'תיאוריית קונספירציה' להאמין שהמערכת החיסונית מסוגלת לבצע את העבודה שהיא נועדה לבצע"

תקציר: גלאטסראיי - פ.ס.וו איינדהובן 2:1/ספורט2

כשבועיים לפני שעונת הפרמיירליג יוצאת לדרך (13.8) ולאור ההחלטה שהתקבלה כי על 20 המועדונים בליגה לחסן את כל השחקנים נגד נגיף קורונה, קשר אברטון, פביאן דלף, היה הראשון לבקר באופן פומבי את ההחלטה.

דלף בן ה-31, שלזכותו 30 הופעות בנבחרת אנגליה והאחרונה שבהן לפני כשנתיים, שיתף בעמוד האינסטגרם שלו הודעה שמטרתה להצהיר על התנגדותו לחיסון נגד הנגיף שמכה גם בימים אלו בממלכה ובעולם כולו: "עכשיו זו 'תיאוריית קונספירציה' להאמין שהמערכת החיסונית מסוגלת לבצע את העבודה שהיא נועדה לבצע מלכתחילה", היה המסר שבחר הקשר להעביר לכמעט 400 אלף עוקבים אחריו.

שוער נבחרת אנגליה ג'ורדן פיקפורד חוגג עם פביאן דלף. רויטרס
לא מוכן לשתוק. דלף (משמאל)/רויטרס

לפי החלטת ראשי הפרמיירליג, כל שחקני הקבוצות, הצוותים ועובדי המועדונים שנדרשים להגיע לאצטדיון ביום של משחק, צריכים להוכיח כי חוסנו נגד נגיף קורונה. הדבר תקף גם לגבי האוהדים, שישובו למגרשים אחרי עונה שלמה בה נעדרו מהאצטדיונים, להוציא את שני מחזורי סיום העונה.

בבריטניה אובחנו אתמול כ-32 אלף מאומתים חדשים לנגיף, אבל 70 אחוז מאוכלוסיית המדינה קיבלה לפחות חיסון אחד ובסך הכל 56 אחוזים מתושבי המדינה מחוסנים באופן מלא.

  • עוד באותו נושא:
  • פביאן דלף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully